Apple-Mac Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb hier en daar op het internet gelezen over een 'Singstar Bollywood' (of voor de mensen die het niet weten: De indiase versie van Singstar, namelijk Bollywood). Nu weet ik niet of dit echt zo is, of fake. Want degelijke bronnen over het gehele internet, zoals deze, of bijv. deze, of zelfs Wikipedia. Nu beweren sommige dat dit een grap zou zijn, zoals bijv. deze site, maar aangezien de meerderheid wel zegt dat het bestaat, en 1 (goed vertrouwde bron) dat het een mogelijk grap is, begin ik te twijfelen. En mocht dit spel echt zijn, waneer komt ie dan uit? Apple-Mac Reageren
Silverbyte Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Op Bollywood.nl staat wel een mogelijke cover, en een hele lijst met nummers. Of het een grap is weten zij ook niet zeker, maar als het een grap is, is het wel een groots opgezette. Oke, nu doet een beetje photoshoppen wonderen, maar toch, het klinkt allemaal vrij serieus. Ik vrees dat we het alleen maar kunnen afwachten. Bewerkt: 23 januari 2008 door Silverbyte Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb even wat research gepleegd op de Sony Computer Entertainment website en kwam een aantal dingen tegen, ten eerste een bericht uit 16 december 2007: Het sensationele sirenengezang van SingStar op PlayStation 2 en PLAYSTATION 3 is iets waar slechts weinigen weerstand aan kunnen bieden. De populaire muziekgameserie is een fenomeen dat ieder jaar aan populariteit wint dankzij de steeds groter wordende reeks muziekvideo's waarop je kunt meekwelen. De game is voorzien van twee microfoons en is bijzonder eenvoudig te installeren. Je hebt de keuze uit een gigantisch aanbod aan genres zodat er voor ieder wat wils is, zeker nu ook SingStar Pop Hits, SingStar Rock Ballads, SingStar Bollywood en SingStar R&B aan de uitgebreide gamecatalogus zijn toegevoegd. En bovendien kun je ook nog een heleboel nummers downloaden en op de Harde Schijf van je PS3-systeem opslaan. Hier staat hij dus wel aangegeven, maar voor de rest is de game niet terug te vinden op de site. Hiermee nam ik geen genoegen en heb ik ook nog even google geraatpleegd en vond ik hetvolgende: Volgens de president van SCEE, David Reeves, werkt men momenteel aan een Bollywood SingStar. Bollywood is de bijnaam van de Hindi filmindustrie en kenmerkt zich door veel muzikale invloeden.Het is nog niet zeker of het spel ook naar Europese landen zal komen of dat deze Bollywood exclusief bestemd is voor Aziatische landen. Voor ons is in ieder geval SingStar 90s de volgende karoaketitel (op 3 augustus) en een maand later komt eindelijk SingStar voor de PlayStation 3. Hieruit word dus duidelijk dat de game bestaat, maar niet voor Europa te koop is. Mocht je hem echt graag willen kan je hem altijd importeren. Reageren
thug Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 zijn dat dan alleen indiase bands of groepen. ziet er anders wel een funny game uit. denk niet dat ik deze bestel ik kan geen indianees zingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.