Jump to content

Talen


studio dewolf

Talen  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke talen zouden zitten in GTA IV denk jij?

    • Engels
      46
    • Frans
      23
    • Duits
      21
    • Nederlands
      6
    • Spaans
      19
    • Italiaans
      12


Recommended Posts

je kan je console toch op elke taal zetten(bijna elke taal)....ik heb um dan op engels dat vind ik toffer...maar nederlands kan ook krijg je gewoon de vertaling erbij(denk ik)of bedoelde je tijdens het spel zelf?

Bewerkt: door dj.tappie
Link to comment
Delen op andere websites

je kan je console toch op elke taal zetten(bijna elke taal)....ik heb um dan op engels dat vind ik toffer...maar nederlands kan ook krijg je gewoon de vertaling erbij(denk ik)of bedoelde je tijdens het spel zelf?

Vertaling.

Ze gaan heus niet alle stemmen veranderen, anders zouden ze heel veel voiceactors moeten inhuren. :D Engels is gewoon het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan je console toch op elke taal zetten(bijna elke taal)....ik heb um dan op engels dat vind ik toffer...maar nederlands kan ook krijg je gewoon de vertaling erbij(denk ik)of bedoelde je tijdens het spel zelf?

Vertaling.

Ze gaan heus niet alle stemmen veranderen, anders zouden ze heel veel voiceactors moeten inhuren. :D Engels is gewoon het beste.

ich weiss...maar wist niet zeker wat hij bedoelde...engels logishhhh

Link to comment
Delen op andere websites

Engels is zeker, maar die andere niet. Ik denk dat Spaans en Frans optioneel zullen zijn maar dat zou alleen zijn voor de ondertiteling. Ik denk wel dat er soms wat Russisch tussen wordt gegooit (moedertaal van Nico).

Link to comment
Delen op andere websites

Probably zal GTA IV vooral in het Engels zijn. Misschien zit er een optie op voor Duits en Frans. Maar ik verwacht zeker geen Nederlands. (Alhoewel, de sterkte van dit forum is wel toegenomen, dus misschien stoppen ze er wel Nederlandse ondertiteling in, wie weet?)

Ik hoop in ieder geval wel op een diep Russisch accent van onze vriend Niko. Tevens hoop ik dat er weerde mogelijkheid is om ondertiteling in te stellen, zodat je de verhaallijn goed kunt volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

In de game zelf zullen misshcien ook wel Servisch, Italiaans en/of Chinees voorkomen. (Little Italy, Chinatown, als die er zijn)

De game zal verder gewoon helemaal in het Amerikaans-Engels zijn en dat moeten ze zo houden. Andere talen interesseren mij niet, want ik was niet echt van plan GTA in het Frans/Duits te gaan lezen. Beide vakken heb ik afgesloten dus beperk ik vanaf nu zoveel mogelijk. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in de voorgaande delen denk ik alle talen uit de poll behalve nederlands.

Opzich vind ik het niet erg want je leert er wel engels van, en dat kan ik wel gebruiken in de periode dat ik gta 4 de hele dag ga spelen en daardoor geen tijd meer voor leren te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...