Muay Thai Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik zoek een nieuwe PC ongeveer voor 500 euro graag een goeie PC waar je op redelijk goed kan gamen. Ik vond dit Merk processor : Intel Type processor : Celeron M520 Kloksnelheid : 1,60 GHz Cachegeheugen : 1024 KB Bustechnologie : 533 MHz Intern geheugen : 1024 MB Harde schijf : 80 GB CD/DVD (RW) : double layer DVD Diskettestation : nee Grafische kaart : ATI Mobility Radeon X200 Grafisch geheugen : 128 MB Shared videogeheugen : ja Modem : geen IEEE 1394 : nee Netwerkkaart : ja Parallelpoort : nee Seriële poorten : nee USB-poorten : 3x USB 2.0 TV-out : nee Touchpad : ja Accu : Li-ion PCMCIA : nee Schermformaat : 15,4 inch Widescreen scherm : ja Besturingssysteem : Win Vista Home Basic IRDA : nee WiFi : 802.11g Garantie : carry in Garantieduur : 12 maanden Bluetooth : nee Ingebouwde webcam : nee Nummeriek toetsenbord : nee Geheugenkaartlezer : nee Voor 470 euro Reageren
xgaming Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Bouw zelf een computer Zal even wat voor je proberen te maken. EDIT: Ik zie dat je een laptop had gekozen. Wil je dat per se? Je kan beter voor desktop gaan als je toch gewoon thuis zit te gamen. Deze computer (geen laptop) hoef je niet zelf in elkaar te zetten. Assemblage zit erbij, als je windows vista home premium wilt kost dat 90 euro voor de NL 32-bit versie. Als je iemand kent die computers kan bouwen, laat assemblage weg en zet er of een betere CPU (processor) of betere GPU (Videokaart) in. Ook kan je altijd nog een grotere HDD erin zetten Ik zou persoonlijk de kast vervangen. Config: Amd Athlon X2 4800+ (dualcore) 2 GB DDR2 werkgeheugen (800 MHz) MSI HD3850 OC (standaard overclock en beter dan de 8600GT(S) ) Samsung Spinpoint 160 GB hdd Gigabyte GA-M52S-S3P (moederbord) 450 Watt voeding (van Chieftec) Suggesties? Vragen? Stel ze maar Bewerkt: 23 januari 2008 door xgaming Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik zoek een nieuwe PC ongeveer voor 500 euro graag een goeie PC waar je op redelijk goed kan gamen.Ik vond dit Merk processor : Intel Type processor : Celeron M520 Kloksnelheid : 1,60 GHz Cachegeheugen : 1024 KB Bustechnologie : 533 MHz Intern geheugen : 1024 MB Harde schijf : 80 GB CD/DVD (RW) : double layer DVD Diskettestation : nee Grafische kaart : ATI Mobility Radeon X200 Grafisch geheugen : 128 MB Shared videogeheugen : ja Modem : geen IEEE 1394 : nee Netwerkkaart : ja Parallelpoort : nee Seriële poorten : nee USB-poorten : 3x USB 2.0 TV-out : nee Touchpad : ja Accu : Li-ion PCMCIA : nee Schermformaat : 15,4 inch Widescreen scherm : ja Besturingssysteem : Win Vista Home Basic IRDA : nee WiFi : 802.11g Garantie : carry in Garantieduur : 12 maanden Bluetooth : nee Ingebouwde webcam : nee Nummeriek toetsenbord : nee Geheugenkaartlezer : nee Voor 470 euro dat is niks daar draai je amper Vista op.. Wat xgaming zei, bouw er zelf een dan heb je echt waar voor je geld en betaal je niet 100 euro ofzo voor het merk en in elkaar zetten alleen al. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Geen zelfgebouwde AUB... Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ik weet niet of je er problemen mee hebt om je pc uit duitsland te haalen of te laaten bestellen uit duitsland. maar hier zijn de pc's wel iets goedkoper. ik heb er een gevonden hij kost 450 pleuro je moet zelf maar even kijken of je het wat vint http://www.pandaro.de/product_info.php/inf...rce-8500GT.html en kijk ook gewoon even verder op de site http://www.pandaro.de Reageren
Muay Thai Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dankje voor je hulp ! Weten jullie nog een paar goeie? Rond de 500 is wel goed en de mensen die hier posten, thanks! Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 waarom geen zelfgebouwde ?? je kan Azerty ook nog laten kiezen voor dat ze hem inelkaar voor je zetten en testen. ik vind het altijd beter een zelfsamengesteld systeem maargoed. verder weet ik echter geen site waar je gewoon PC,s kan kopen die goedkoop zijn. maar meestal zijn ze dan boven de 400 euro en dan voldoen ze niet dat je zegt van daar kan ik knap op gamen, want je betaald ook nog voor de naam. Succes nog met zoeken Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Met dit budget kan je het beste een AMD PC pakken. Daarmee bedoel ik dus een processor van AMD en een grafische kaart van AMD (ATI, ook goed...) En die computer die kees1991 hier poste is het niet waard. Je kan veel beter op een site een pc zelf samenstellen. Dan ben je pas echt slim bezig. Reageren
xgaming Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Met dit budget kan je het beste een AMD PC pakken. Daarmee bedoel ik dus een processor van AMD en een grafische kaart van AMD (ATI, ook goed...) En die computer die kees1991 hier poste is het niet waard. Je kan veel beter op een site een pc zelf samenstellen. Dan ben je pas echt slim bezig. Klopt. De E4400 is 110 euro en de AMD Athlon X2 4200+ maar iets van rond de 70 euro. Wie wint er? De 4200+. 8500GT is geen goede grafische kaart. Waarom wil je geen zelf bouw systeem? Onderbouw je beslissing eens... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Topic mag gesloten worden. >>> Door RonaldVC: Niet nodig, laat het topic maar gewoon naar beneden zakken.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.