marco2 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ik weet niet meer precies en kan nu ook niet nakijken, maar ik heb een kker in de eerste gym meerdere posters gezien over een kokwedstrijd op een beach, en een tijd. ik weet niet wat je er verder meekan maar is wel lollig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Volgens mij kan daar niets mee. Maar kijk anders gewoon even welke tijd erstaat en waar je moet wezen. Misschien dat je dan tog mee kan doen, al lijkt mij dat stug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurenss Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 ik weet ni dat et over etzelfde gaat, mr: soms zij er op het strand van die missie bolletejs (oa waar je die muziek auto moe stelen), mr ask daar in ga dan staat er' de kluckin' clock isn't ready yet' ??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 wat is een kokwedstrijd of bedoel je kookwedstrijd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 dit kan niet bestaan anders zou dit allang bekend zijn geweest B) Ik gta kan je ook niet alles doen he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 ja bestaat wel ma daar moet ge naar los santos beach gaan en dan staat er daar soms een rood ding daar moet ge heen <_< (SOMS) <_< daar moet ge ook zwemmen :blink: voortaan je post editten...The Godfather Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 daar moet ge ook zwemmen :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 aargh, als je op dat tijdstip daar saat kun je volgens mij gewoon die triatlon doen <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 jep dat is zo, tussen 10 uur en 20.00 geloof ik op zaterdag en zondag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 hey dude, gebruik voortaan het edit knopje... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 de kok wedstrijd, staat voor "beat the cock" oftewel de triathlon, deze is te vinden in los santos bij het strand en bij palomino creek op het strand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Probleem is opgelost. Topic Gesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts