Fbi-Crew Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 als ik bij de golf baan ben misschien 20 meter van de golfbaan van daan dan errort VC maar het rare is ik heb de golfbaan niet ge mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) ik heb iets soortgelijks gehad in SA. daar ontbrak het desbetreffende bestand. kijk of alle bestanden compleet zijn. het makkelijkste is om VC gewoon opnieuw te installeren. het kan ook nog zijn dat er een bestand dubbel in de data staat. als dat zo is, verwijder het dubbele bestand. (OwnRisk) Bewerkt: 23 januari 2008 door laverd3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 maar ik mis geen bestand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2008 het kan ook aan je hardware liggen, dfatie ineens iets moet laden watie niet aankan, en dan klapt ie eruit. In dat gevcal zou ik zeggen update je drivers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.