Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik heb net een auto gedownload voor gta sanandreas. Maar ik weet nier hoe ik en auto of iets anders in het spel kan krijgen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

met img tool 2.0

te downloaden uit de download categorie

ik zoek even een TUT

EDIT: hier een TUT: klik

EDIT: hier een downloadlink naar IMG Tool: klik

Als ik jou vraag zie denk ik dat je niet zo veel ervaring hebt met modden. Ik raad je dan ook SAMI (San Andreas Mod Installer) aan.dit is een simpel installatie programma, dat geschikt is voor de meeste simpele voertuig mods. In deze tutorial word alles duidenlijk uitgelegt door typhoon.

Je kan ook img tool gebruiken. Dit is iets ingewikkelder.hier is een goede tut over img tool. deze kun je gebruiken voor ingewikkeldere mods.

ik zou GEEN SAMI (San Andreas Mod Installer) gebruiken. dit is echt een flutprogramma. de backup functie wil wel een niet werken en hij

is zeer gerbruiks onvriendelijk!

Bewerkt: door laverd3
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik jou vraag zie denk ik dat je niet zo veel ervaring hebt met modden. Ik raad je dan ook SAMI (San Andreas Mod Installer) aan.dit is een simpel installatie programma, dat geschikt is voor de meeste simpele voertuig mods. In deze tutorial word alles duidenlijk uitgelegt door typhoon.

Je kan ook img tool gebruiken. Dit is iets ingewikkelder.hier is een goede tut over img tool. deze kun je gebruiken voor ingewikkeldere mods.

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:

Een auto kan je in het spel zetten met het programma IMG Tool. Met het programma IMG Tool kun je .img bestanden openen, en dus ook gta3.img. In gta3.img staan alle models, auto's dus ook. Als je IMG Tool opstart moet je bij 'File' --> 'Open' kiezen. Zoek gta3.img op. Standaard staat het in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\models'. Dit is een globale map, er staat/staan op de puntjes nog een partitie en eventueel nog een andere map(pen). Eenmaal geopend zoek je de files van de mod op, neem bijvoorbeeld een auto die de Blista Compact vervangt. Dan zoek je het bestand van de mod op: blistac.dff en blistac.txd. Vervang de bestanden door er rechts op de klikken en dan op 'Replace...' te klikken, de bestanden van de mod op te zoeken en dan te vervangen. Als het goed is staat de auto nu in het spel :) Veel plezier!

Geplaatst:
Een auto kan je in het spel zetten met het programma IMG Tool. Met het programma IMG Tool kun je .img bestanden openen, en dus ook gta3.img. In gta3.img staan alle models, auto's dus ook. Als je IMG Tool opstart moet je bij 'File' --> 'Open' kiezen. Zoek gta3.img op. Standaard staat het in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\models'. Dit is een globale map, er staat/staan op de puntjes nog een partitie en eventueel nog een andere map(pen). Eenmaal geopend zoek je de files van de mod op, neem bijvoorbeeld een auto die de Blista Compact vervangt. Dan zoek je het bestand van de mod op: blistac.dff en blistac.txd. Vervang de bestanden door er rechts op de klikken en dan op 'Replace...' te klikken, de bestanden van de mod op te zoeken en dan te vervangen. Als het goed is staat de auto nu in het spel :) Veel plezier!

Nooit zomaar bestanden replacen! bijv: je gaat voorbeeld.ddf vervangen. hernoem voorbeerld.ddf dan naar voorbeeldbackup.ddf. druk dan op ctrl+a en voeg uit het RAR of ZIP bestand voorbeeld.ddf in. als het nieuwe voortuig je niet aanstaat kan je hem dan altijd nog terugkrijgen!

Geplaatst:

Of gewoon eerst exporteren naar een speciale backup map. Of zoals ik: Ik heb gewoon heel GTA3.img geexporteerd. Maar dat kost nogal veel schijfruimte.

Geplaatst:

heey ik zag toevallig staan dat jij een auto had gedownload en mijn vraag daarom was kun jij me vertellen hoe dat moet?

weet jij ook waar je die>>IMG tool v.2.0<<kan downloaden?

ik heb ook gta san andreas en ik probeer ook al heel lang auto's te downloaden maar het lukt me maar niet :N

hopelijk kun je me helpen][/font]groetjes **gtafreak**

Geplaatst:
heey ik zag toevallig staan dat jij een auto had gedownload en mijn vraag daarom was kun jij me vertellen hoe dat moet?

ik heb ook gta san andreas en ik probeer ook al heel lang auto's te downloaden maar het lukt me maar niet :N

Hoe je een mod instaleerd staat in >>dit<< héél goed uitgelegd. Tevens is >>hier<< IMG tool te downloaden. :)

Veel succes. :tu:

Geplaatst:

Heb je wel de V1 of V1.1 van SA

Anders moet je hem ff downgraden!

@ Martyceha, ik heb SA 5 keer op me schijf staan, totaal 28 gig aan SA.

Waarvan 1 keer back-up,1 sa-mp / mta, en 3 mod SA.

Greetz Ferryn

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Heb je wel de V1 of V1.1 van SA

Anders moet je hem ff downgraden!

@ Martyceha, ik heb SA 5 keer op me schijf staan, totaal 28 gig aan SA.

Waarvan 1 keer back-up,1 sa-mp / mta, en 3 mod SA.

Greetz Ferryn

en hou downgrade je dat dan naar V1?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...