jeffcoboy Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hallo, Ik ben pas gebonnen met GTA San Andreas. Ik heb net een missie begonnen waarmee je een auto moest tunen en dan moest je een opdracht met hydrolics doen. Nu wil ik nog autos tunen maar ik weet niet meer waar die garage is. Zoals ik al zei is dat het 1 van de eerste missies is de 5de ofzo. Reageren
Donwell Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik denk dat je het over de missie 'Ceser Vialpando' hebt, waarmee je je eerste kennismaking maakt met het tunen. De garage kun je vinden in een buurtje vlakbij de Grove, ik heb het aangegeven op het kaartje. Succes. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Hallo,Ik ben pas gebonnen met GTA San Andreas. Ik heb net een missie begonnen waarmee je een auto moest tunen en dan moest je een opdracht met hydrolics doen. Nu wil ik nog autos tunen maar ik weet niet meer waar die garage is. Zoals ik al zei is dat het 1 van de eerste missies is de 5de ofzo. Heej, Wagens kun je tunen in lowrider shops. Er zijn er 3 verschillende. Die jij zoekt is Loco Low Co. : Loco Low Co. De vindplaats kun je vind in donwell's kaart. Ben wéér te laat MvG, GTA-fan2 Bewerkt: 23 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Rijd vanuit je savehouse (het huis van de moeder van CJ) hij kleine zijstraatje links naast het huis in. Ga daarna weer links de weg op, en daarna de volgende rechts. Rijd even door en ga dan weer links, blijf de weg volgen, je gaat door een bocht als het goed is. Nu moet je weer de 1ste rechts nemen, en als het goed is, ben je er Volg de rode lijn er je bent er binnen no-time Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Rijd vanuit je savehouse (het huis van de moeder van CJ) hij kleine zijstraatje links naast het huis in. Ga daarna weer links de weg op, en daarna de volgende rechts. Rijd even door en ga dan weer links, blijf de weg volgen, je gaat door een bocht als het goed is. Nu moet je weer de 1ste rechts nemen, en als het goed is, ben je er Volg de rode lijn er je bent er binnen no-time Raaarrr ik kan er niet in(in de garage) Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Rijd vanuit je savehouse (het huis van de moeder van CJ) hij kleine zijstraatje links naast het huis in. Ga daarna weer links de weg op, en daarna de volgende rechts. Rijd even door en ga dan weer links, blijf de weg volgen, je gaat door een bocht als het goed is. Nu moet je weer de 1ste rechts nemen, en als het goed is, ben je er Volg de rode lijn er je bent er binnen no-time Raaarrr ik kan er niet in(in de garage) Dat kan alleen met bep. auto's ik zal ze nu even opzoeken Lowriders * Blade * Broadway * Remington * Savanna * Slamvan * Tornado * Voodoo Bewerkt: 23 januari 2008 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Je moet wel de missie doen/gehaald hebben. Daarvoor gaat dat niet. En het gaat alleen met een lowrider. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Heej het lukt ook alleen met Blade, Broadway, Remington, Savanna, Slamvan, Tahoma1, Tornado2 en de Voodoo Alweer iemand die me voor is MvG, GTA-fan2 Bewerkt: 23 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Donwell Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Goed, om eventjes alles op rij te hebben staan. Je kunt inderdaad de garage in met de bovengenoemde voertuigen. Zorg er wel voor dat er op de plaats een rode moersleutel staat, anders is de missie nog niet gehaald. Als hij er staat, met één van de bovengenoemde wagens voor de garagedeur gaan staan. De deur opent nu automatisch. De bovengenoemde wagens zijn allemaal Lowriders, en op deze wagen zitten soms (automatisch als je hem pakt/steelt) hydraulics. Zo zijn er voor verschillende garages types die je kunt gebruiken. Voor de garage 'Transfender' kun je elke wagen gebruiken, en voor de 'Wheel Arch Angels' alleen Streetrace Cars. Maar zo ver ben je nog niet, als ik je posts zo lees, aangezien de garage in San Fierro zit. In ieder geval, hopelijk geeft dit enige verduidelijking. Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Heejhet lukt ook alleen met Blade, Broadway, Remington, Savanna, Slamvan, Tahoma1, Tornado2 en de Voodoo Alweer iemand die me voor is MvG, GTA-fan2 Ik ben er eens met een broadway heen geweest en ik heb de missie gedaan. ik bn nu aan de missie Sweets girl (dus ik ben er toch al voorbij) Dat moet het toch zijn he. Bewerkt: 23 januari 2008 door jeffcoboy Reageren
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 beter uitleggen kan niet: super! Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ? Iemand antwoord? Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Je moet eerst Sweet's girl hebben gedaan voordat je Cesar Vialpando kan doen. Kijk voortaan even in het Missieoverzicht Reageren
jeffcoboy Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Je moet eerst Sweet's girl hebben gedaan voordat je Cesar Vialpando kan doen. Kijk voortaan even in het Missieoverzicht Ik krijg die niet uit. Als ik die missie wil spelen moet je zo dansen met die hydrolics maar die krijg ik niet uit. Kan iemand men save game verder spelen tot je de missie met die hydrolics dansen uit hebt GTASAsf2.b Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $100. Er staat een lowrider in de garage voor de volgende missie van Cesar. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. Bewerkt: 24 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.