papa_junss_ Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 hoe isntaleer ik velgen.? alvast bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ga naar een modshop (Loco Low Co. voor Lowriders, Wheels Arch Angels voor straat racers en voor normale auto's Transfender. Selecteer onder het kopje 'Wheels' de velg naar keuze en voìla. Je moet wel eerst de missie Cesar Vialpando gehaald hebben. Hier een kaart met alle modshops. Bewerkt: 23 januari 2008 door MartyCeha Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 sorry voor die moeite, maar ik bedoelde eigenlijk, velgen die ik heb gedownload, om het in gta sa te zetten.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Dan moet je met de IMG Tool gta3.img openen. Ik kan de bestandsnaam van de velgen nu even niet voor je opzoeken, omdat mijn PC kapot is en ik nu bezig ben op die van mijn vader. En daar staat geen GTASA op. EDIT: Jij bent tenminste beleefd Jij zegt nog 'sorry voor die moeite', maar sommigen worden dan al boos Bewerkt: 23 januari 2008 door MartyCeha Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 is cool, thnx Reageren
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 als je SAMI hebt kan je ook een SAMI script aanvregen dan gaat ie automatisch Reageren
Donwell Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Dat raad ik je af, aangezien je met de automatische installers vaak errors krijgt. Ikzelf raad je de IMGTool dus aan, welke je hier kunt downloaden. Ik neem aan dat je zelf velgen hebt gedownload, waar je dan ook gelijk de naam van ziet. De naam heb je dus al, en nu ook de IMGTool. Als laatste ben je de IMGTool Handleiding nodig, als je nog niet bekend bent met de IMGTool. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.