js007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 weet iemand kan je je psp verzwaren of rapper laten werken ? Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Wat bedoel je. Misschien kun je wat duidelijker zijn. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Verzwaren? Gewichtje eraan hangen? Of gewoon een zwaardere accu. Sneller laten lopen gaat wat lastig. Het gaat wel, maar het is nogal riskant. Vooral omdat de processor uniek is voor de PSP (een andere werkt gewoon niet). Hetzelfde geld voor het geheugen. Daarom wordt door Sony ook aangeraden de PSP niet uit elkaar te halen. Ik zou het maar niet doen en gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Reageren
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 even duidelijk zijn graag! Reageren
js007 Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Wat bedoel je. Misschien kun je wat duidelijker zijn. je psp meer geheugen geven dat hij sneler zal werken kan dat ? zoals de nieuwe psp die sneller dan zijn voorganger ( ik heb de oude ) Reageren
js007 Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Verzwaren? Gewichtje eraan hangen? Of gewoon een zwaardere accu. Sneller laten lopen gaat wat lastig. Het gaat wel, maar het is nogal riskant. Vooral omdat de processor uniek is voor de PSP (een andere werkt gewoon niet). Hetzelfde geld voor het geheugen. Daarom wordt door Sony ook aangeraden de PSP niet uit elkaar te halen. Ik zou het maar niet doen en gewoon tevreden zijn met wat je hebt. het was gewoon maar om het te weten , ik wil mijn psp nu nog niet kapot hebben anders ga ik >>> Door Dizzee: Dit topic hoort niet echt in het VCS forum, moved naar Consoles & Beurzen<<< Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 dat is een verstandige keuze wat als je psp kapot gaat krijg je niks terug Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het is mogelijk hoor. Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). >>> Door Froodooo: Illegaal, dus er mag ook niet over gepraat worden.<<< Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. Reageren
js007 Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. wat is de beste firmware Reageren
Rullez Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. wat is de beste firmware Ik neem aan gewoon de nieuwste, maar als ik het goed heb. Maken Firmwares je PSP niet sneller. Firmwares zorgen ervoor dat foutjes uit de oudere versie wordt gehaald. En natuurlijk de nieuwere snufjes. Zoals Themes en dat soort dingen. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. wat is de beste firmware Excuses, mijn internet doet erg raar. Bewerkt: 24 januari 2008 door Rullez Reageren
Rullez Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. wat is de beste firmware Excuses, mijn internet doet erg raar. Bewerkt: 24 januari 2008 door Rullez Reageren
js007 Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. wat is de beste firmware word dat aangeduid met een nummer bv 3.20 ik heb die dus en het is het nieuwst ( denk ik ) Reageren
Rullez Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Standaard stond de kloksnelheid van de processor van de psp op 222 mHz (tenminste in de tijd dat ik psp had, misschien nu verandert). Zoals je al aangaf kon dat inderdaad veranderd zijn en dat is ook het geval, sinds een Firmware update van een paar maanden geleden is het "slot" eraf gehaald en draait de PSP standaart op volle toeren en niet meer op de gelimiteerde 222 mHz. Dus naast de nieuwste Firmware's downloaden is er geen andere mogelijkheid je PSP te verbeteren. wat is de beste firmware word dat aangeduid met een nummer bv 3.20 ik heb die dus en het is het nieuwst ( denk ik ) Nee ik PSP vaak naast mijn com. Dus da zet ik mijn muiek aan. En dan hoor ik het geluid vanzelf niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.