Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Klik hier voor informatie over de nieuwe missies! (Nederlandstalig) Samenvatting: Nieuw in GTA: - Liberty city Zal je niet in 1 keer kunnen ontdekken, Tijdens de verhaallijn worden eilanden ontgrendeld. - Kleien interacties met voetgangers zijn mogelijk. Relaties met voetgangers zit er niet in, juist wel met de hoofdpersonages. - Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand. - Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine. - Auto's zullen niet meer oppeens verdwijnen als je je even omdraait. - Hidden packages en stunts zullen nog steeds aanwezig zijn in GTa IV - Vliegtuigen kunnen niet gebruikt worden om New York te verkennen. - GTA Iv Bevat multiplayer © Kai-ShockWave (nu kan Joriz ook niet zeiken én jatten XD ) EDIT: Afbeelding toegevoegd: Bewerkt: 23 januari 2008 door Kai-ShockWave
Deja^vu Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ik kan absoluut niet wachten. Dit klinkt heel erg goed! EDIT: ik vind de screens matig tot redelijk Bewerkt: 23 januari 2008 door Deja^vu
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Die game wordt te gruwelijk
AOSY86 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) i can wait kids Bewerkt: 23 januari 2008 door Joriz
js007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 in de 2de screen zie je panoramische gebouwen
karamanci Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 in de 2de screen zie je panoramische gebouwen Ja maar de bomen zijn lelijk , anyway bij gta gaat het niet om graphics maar om het leuke single- en multiplayer, die het leuk maken . Maar, ehh engels is niet mijn goeie vak . Dus kan iemand het vertalen en een samenvatting op het forum zette?
js007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 de reclame 'rs hole' van in san andreas komt terug zie foto met raketwerper en niko
Puma Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ligt het nu aan mij, of zijn de graphics wéér verbeterd? Check de rode gloed die op Niko en die andere dude schijnt, de schittering... Dit gaat geweldig worden, het enigste wat we niet kunnen zien is de gameplay.. Waarom zet je ingodsnaam een copyright op de info die iemand anders weggeeft..? Bewerkt: 23 januari 2008 door Puma
wtc Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Lijkt wel of de boom rechts op onderstaande screen afgeknakt is, die hangt maar raar
kooskansloos Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 De map wordt ongeveer even groot as San Andreas, alleen veel gedetailleerder en met goede next-gen effecten als weerspiegeling, schaduw etc. etc.
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ligt het nu aan mij, of zijn de graphics wéér verbeterd? Check de rode gloed die op Niko en die andere dude schijnt, de schittering... Dit gaat geweldig worden, het enigste wat we niet kunnen zien is de gameplay..Waarom zet je ingodsnaam een copyright op de info die iemand anders weggeeft..? Nou omdat ik net de hele preview had neergezet, maar die werd verwijderd omdat ik het "zogenaamd" gejat had. dus nu heb ik de belangrijkste punten op een rij gezet met copyright zodat JORIZ het NIET kan jatten XD
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Lijkt wel of de boom rechts op onderstaande screen afgeknakt is, die hangt maar raar Lijkt wel of die bomen geschilderd zijn
$big$smoke$ Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb iets gezien: in de screen met de helikopter komt er iemand met op zijn rug ''FIB'', dat is natuurlijk van FBI
Recommended Posts