kooskansloos Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Volgens mij staan er op GTA4.com ook weer enkele nieuwe screenshots! Ik had er een paar nog niet eerder gezien in ieder geval!
Klokkie89 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Zo.. mijn honger is weer even gestild Ziet er goed uit allemaal!! ben benieuwd naar de volgende previeuws die komen gaan!! (als er nog veel nieuws is tenminste )
pilot Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Volgens mij staan er op GTA4.com ook weer enkele nieuwe screenshots! Ik had er een paar nog niet eerder gezien in ieder geval! Heb je een link? Ontopic: Ik vind het wel mooie screens. Het is echt verbeterd. Nu het spel nog.
Pieter Daems Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Het zijn fatsoenlijke screens vindt ze vet!!
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Volgens mij staan er op GTA4.com ook weer enkele nieuwe screenshots! Ik had er een paar nog niet eerder gezien in ieder geval! Zijn dezelfde screens: Hier!
7nightwing7 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Zozo, net de hele preview gelezen, zowel de us als de uk versie. Mijn mening: man oh man, ik kan niet meer wachten totdat ie uitkomt he. Er staat ons heel wat te wachten als ik de preview mag geloven. In de review wordt zelfs gezegd dat de verwachtingen van de gamers helemaal wordt waargemaakt. Damn, ik wil die game gewoon nu spelen.
gta_rulez Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ik heb even een ruwe vertaling gemaakt van de eerste pagina van de preview van IGN. Als dit niet mag, verwijder het dan maar. Het lijkt me wel handig aangezien er veel mensen zijn die om een Nederlandse vertaling vragen. De demo begon met een missie genaamd "Search and Delete", een missie gekozen om wat van de nieuwe mogelijkheden van de game te laten zien. Brucie geeft Niko de opdracht om een informant genaamd Lyle Rivas uit de weg te ruimen. Op papier een makkelijk klusje. Het enige nadeel is dat Lyle zich verborgen houdt en niemand weet waar. Niemand, behalve de politie. Die zouden waarschijnlijk wel informatie willen geven aan een man met een pistool in zijn zak, dus Niko zoekt een lege politieauto en kruipt achter het stuur. Voordat hij de motor start, zet Niko de computer in de auto aan en zoekt in de database van de politie naar informatie over Lyle. Dit is een van de nieuwe, en mogelijk zeer handige, mogelijkheden in GTA IV. Als je de naam van iemand weet, kun je in de database zoeken en kijken wat er tevoorschijn komt. Het zal interessant worden om de naam van Nico Bellic op te zoeken in de loop van het spel. In het geval van Lyle Rivas komt de computer met zijn laatst bekende schuilplaats. Op de kaart kun je een marker neerzetten voor het GPS systeem van de auto. Elk voertuig in het spel zal je de weg kunnen wijzen, duurdere auto's hebben zelfs gesproken navigatie. Het grappige is dat de stemmen in de auto's verschillen met het productieland. Dus Europese auto's hebben een andere stem dan Amerikaanse. Als we in de buurt van Lyle komen, vlucht hij in een auto. Terwijl we hem achtervolgen, zien we een nieuwe manier van schieten vanuit de auto. Het is nu niet alleen mogelijk om recht naast je te schieten maar alle richtingen uit. Tijdens de achtervolging krijgen we ook een blik op de nieuwe achtervolgings-camera. Door op een knop te drukken zal de camera recht achter de auto zijn, maar hij zal zich focussen op de bewegingen van je doelwit zodat je makkelijker kan zien welke bochten hij neemt. Het ziet er goed uitgewerkt uit en geeft een filmachtige look aan de achtervolging. Toen Lyle's auto eindelijk gestopt was, stapte Niko uit zijn auto en namem de "Natural Motion's" (natuurlijke bewegingen) physics van het spel het over. De bewegingen van Niko zien er veel realistischer uit dan in vorige delen van GTA. bron IGN Bewerkt: 23 januari 2008 door gta_rulez
mastala Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 veeeehte shizzzle alleen hoop k dat ie in maart komt en niet april:s
Gta-killer Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Lijkt wel of de boom rechts op onderstaande screen afgeknakt is, die hangt maar raar Lijkt wel of die bomen geschilderd zijn Zal vast aan de screen liggen. Als spel uit komt zullen ze er vast erg realistisch uit zien.
nationalist Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Algonquin (Manhattan) will be the largest island in Liberty City and Alderney (New Jersey) will be to the left and almost the same size as Algonquin. The smallest island will be Bohan (Bronx) located to the top-right of Algonquin and below that will be a good sized island containing both Broker (Brooklyn) and Dukes (Queens).
Deja^vu Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Lijkt wel of de boom rechts op onderstaande screen afgeknakt is, die hangt maar raar Lijkt wel of die bomen geschilderd zijn Zal vast aan de screen liggen. Als spel uit komt zullen ze er vast erg realistisch uit zien. ligt het aan mij of is deze screen wat matig. ik vind de voorste politie auto en de auto van niko er niet echt jovel uit zien.
Dutchy3010 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 © Kai-ShockWave (nu kan Joriz ook niet zeiken én jatten XD ) Joriz (of iemand anders van de crew) maakt zijn samenvattingen, daar heeft hij jou echt niet voor nodig. En op dit moment "jat" jij zelfs screens uit de gallerij van GTAGames, die Joriz daar geplaatst heeft. Plus het feit dat het nieuws-topic er eerder was als dit. Ik weet niet waar jij je druk om zit te maken... Zoals gebruikelijk, worden dit soort topics gesloten, gezien het feit dat er een nieuwstopic over is.
Recommended Posts