Daan007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Bloed, zweet en tranen. Het was hard werken, maar na veel tijd en energie is hij eindelijk af! Mijn mooiste signature ooit. Ik ben er erg trots op. Wil iemand raten Reageren
thug Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) goed begin maar ik denk niet dat je daarvoor al een topic moet aanmaken. 5/10 Bewerkt: 24 januari 2008 door thug Reageren
Venzio Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 goed begin maar ik denk niet dat je daarvoor al een topic moet aanmaken.5/10 Dit is voor de grap een leuke signature dus voor de fun Mijn rate 6.5/10 kan je wel mee leven? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Hij is natuurlijk vreselijk simpel, maar ik geef een 7/10 vanwege de originaliteit. Reageren
gybrus Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 De tekst is te pixelig.. De achtergrond is wel heel erg mooi vooral die kleur.. daar krijg ik gewoon de van. Ik vindt dat je er goed en veel werk in hebt gestopt, En die border Van mij krijg je een 8/10 ,K PS: Neem dit bericht nou niet te serieus.. Reageren
Twankala Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Tja, hier kan je niet een hele lange rate over maken. Ik vind dit een leuke signature. Er zit humor in, de tekst is goed gedaan met 2 verschillende groottes, dubbele rand. Het past allemaal goed bij elkaar. Maarja, het is ook weer zo dat er niet echt veel aan gedaan is. Het is gewoon een zwarte achtergrond, met tekst en rand. Maar er is 1 ding wat heel belangrijk is, en dat is dat het lekker in het oog ligt. Het ziet er gewoon fris uit. En naar mijn mening moet je met signatures niet alleen letten op welke effecten je erin hebt gestopt, of hoeveel je hebt verander, of hoe moeilijk iets is, maar hoe het eruit ziet als je voor het eerste moment ernaar kijkt, en dat is bij mij goed! Ik geef hier een 7.5/10 voor. Ps: Is het toch nog een lange rate geworden. Reageren
GTA_ Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 6/10, maar is wel een toppertje dus verdient eigenlijk miss wel meer Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Eens iets anders! 7/10 Reageren
AwiVC Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Wauw zo te zien heeft daar veel werk in gezeten dus ik zal de rating niet heel kort houden. Ten eerste de focus die je legt op het wittere deel van de sig, door het bovenste woord wat minder letters heeft in een dik lettertype te zetten trekt het toch de aandacht als je naar de sig kijkt, wat handig is aangezien het het eerste woord is. Het 2e object wat de aandacht trekt is gek genoeg niet de S van signature maar de I die er een beetje boven uitsteekt. Misschien had je de S beter als hoofdletter kunnen doen want nu verlies je 20% van je aandacht omdat je na de I opgemerkt te hebben in de war raakt en op zoek moet naar de S. Ik vind de brushes die je hebt gebruikt ook erg goed, niet te veel en zeker niet te weinig. Zou je de naam ervan willen geven of houd je ze liever voor jezelf? (Snap ik best want dan kan je nog meer van deze prachtige designs maken zonder dat anderen je naäpen). De stroke is eigenlijk een tegenvaller, hij is nogal standaard en je ziet dat daar de minste tijd van de hele sig in heeft gezeten. Het gebruik van maar 2 kleuren in de stroke is een groot contrast met het uitbundige kleurgebruik in de sig en dat is gewoon zonde. En dan nu het laatste punt van de sig, de naam met het ©-tekentje. Goed gedaan, één klein puntje, ik zou het ©-tekentje vooraan zetten, op die manier zien mensen gelijk dat ze deze prachtige sig niet mogen kopieren (velen zullen het proberen maar allen zullen falen) en daarna schieten hun ogen gelijk naar de maker van deze prachtige, extraverte signature. Al met al goed gedaan, ik hoop nog veel werk van je te kunnen bewonderen! 10/10 zonder twijfel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.