Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net de DC-9 gedownload. Die vervangt de dodo en nu heeft hij dus dat geluid van een rotor. Hoe geef ik hem nu het geluid van de AT-400? Of misschien zelfs liever apart?

Geplaatst:

Ik zou het niet doen want dan gaan andere geluiden naar de kl*te. Ik had toen de Nederlandse politiesirene erin gezet maar als ik dan over gras ging rijden en remmen of gewoon remmen/slippen hoorde je een hoog piepgeluid... :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou het niet doen want dan gaan andere geluiden naar de kl*te. Ik had toen de Nederlandse politiesirene erin gezet maar als ik dan over gras ging rijden en remmen of gewoon remmen/slippen hoorde je een hoog piepgeluid... :cya:
Dan heb je het dus niet goed gedaan. Ik geef toe, het werkt lang niet altijd en er zijn soms bugs, maar deze zijn natuurlijk zo weer verholpen met de backup die je ongetwijfeld van tevoren gemaakt zou hebben. Ikzelf heb geen enkele problemen met de geluiden die ik erin heb gezet.

Voor uitleg hoe je geluiden moet veranderen met SAAT: klik hier.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Dan heb je het dus niet goed gedaan. Ik geef toe, het werkt lang niet altijd en er zijn soms bugs, maar deze zijn natuurlijk zo weer verholpen met de backup die je ongetwijfeld van tevoren gemaakt zou hebben. Ikzelf heb geen enkele problemen met de geluiden die ik erin heb gezet.

Voor uitleg hoe je geluiden moet veranderen met SAAT: klik hier.

Als je het wel goed doet, dat doet dat programma het niet goed!

Ik had een F430 geluid mod geinstalleert en toen ik van een gebouw afsprong kreeg ik die ferrari geluid te horen!

Wat je ook kunt doen is de AT-400 vervangen inplaatsvan de dodo.

Greetz Ferryn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...