lorenzo gta Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 ik heb iets heel raars zoals jullie ( mischien ) weten speel ik weer gta san andreas, hiervoor heeft hij altijd goed gelopen.. maar nu gebeurt er iets heel raars... voorbelden: 1. ik zwem onder water en sommige stenen worden heel paars???? 2. ik rij met mijn auto in de regen en een gebouw word lich groen of licht paars?? ik snap er werkelijk neits van... niet dat het een grot probleem if ofzo.. maar het irriteert me nogal voorderest loopt het spel gewoon goed... ( behalve dan ik hem op low quealuiti moet zetten omdat me pc het ander niet aankan ) Reageren
hielkeh Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 heb je screens? Ik had dit soort problemen ook met VC, maar ik heb nu een nieuwe pc, en daarmee loopt hij goed. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) ik heb iets heel raars zoals jullie ( mischien ) weten speel ik weer gta san andreas, hiervoor heeft hij altijd goed gelopen.. maar nu gebeurt er iets heel raars... voorbelden:1. ik zwem onder water en sommige stenen worden heel paars???? 2. ik rij met mijn auto in de regen en een gebouw word lich groen of licht paars?? ik snap er werkelijk neits van... niet dat het een grot probleem if ofzo.. maar het irriteert me nogal voorderest loopt het spel gewoon goed... ( behalve dan ik hem op low quealuiti moet zetten omdat me pc het ander niet aankan ) Probeer je drivers eens te updaten. Ga naar Uitvoeren en typ DXDIAG in. Ga naar het 2de tabblad en kijk van welk merk je de videokaart hebt. Is ie van NVidia dan klik je >>hier<<. Is ie van ATI, dan klik je >>hier<<. Bewerkt: 23 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Die groene/paarse gloed kan worden veroorzaakt doordat je resolutie op 16 bits staat. Bij de keuze van de resolutie kun je in het spel kiezen uit x32 of x16, dit staat voor het aantal bits. Waarschijnlijk stond de resolutie voorheen altijd op x32, maar is deze om bepaalde redenen op x16 komen te staan. Ga naar ‘Options’ > ‘Display setup’ > ‘Advanced’ en kies bij ‘Resolution’ een resolutie met 32 bits. Heb je bijvoorbeeld nu 1024x768x16, dan kies je 1024x768x32. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 HMMMM bij mij kan ik daar instellen resolutie 1440 x 900 x 32 En dan heb ineens heel scherp beeld. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 kheb het geoprobeert de resolutie te veranderen en gedaan maar geeft geen verschil... zoe ik hem anders proberen opnieuw te instaleren dan? dankje voor de snelle reacties! Reageren
Black Force Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ja, ik raad je dan om opnieuw te instaleren, je savegames worden behouden. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.