Jump to content

Habbo probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ey, ik wil habbo spelen maar hij doet het niet en elke keer als ik mijn shockwave wil updaten ga ik naa r de officiele site van adobe en wil ik hem downloaden.

scroll ik naar beneden om op het download knopje te drukken druk ik er op gaat de pagina wer helemaal naar boven en kan ik hem niet installeren wat moet ik nu doen

Geplaatst:
ey, ik wil habbo spelen maar hij doet het niet en elke keer als ik mijn shockwave wil updaten ga ik naa r de officiele site van adobe en wil ik hem downloaden.

scroll ik naar beneden om op het download knopje te drukken druk ik er op gaat de pagina wer helemaal naar boven en kan ik hem niet installeren wat moet ik nu doen

Komt er geen pop-up tevoorschijn ofzo?

Hier een link voor Windows:

Klik om te downloaden

Geplaatst:

Nu krijg ik steeds de melding:

Door uw beveiligingsinstelingen mogen websites geen activeX bestruringselementen gebruiken die op deze computer zijn geinstaleerd.

Wat moet ik nu doen

Geplaatst:

Hey Donstracci,

Ik werk voor Habbohotel. Sinds de nieuwe versie van woensdag 21 november 2007 is er een beveiligingsupdate geweest. We merkten dat bij sommige Habbo's die Internet Explorer gebruiken, het scherm waarin je kleren en uiterlijk kan veranderen niet wil laden. We vragen daarom ook of je flash/ adobe player opnieuw wil installeren.

Dit kan via de volgende site, haal daar eerst een 'uninstaller' op en installeer de laatste versie opnieuw.

http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html

Of klik hier

Succes ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...