Jump to content

release date


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo ik weet dat als de release date vrijgekomen is dat het dan op de site staat maar in welke maand zou R* de release date vrijgeven Januari of toch in Februari.

P.S. Dit topic gaat erover waneer jullie DENKEN dat rockstar de release zou vrijgeven.

(niet meteen zeuren dus)

Link to comment
Delen op andere websites

De datum waarop Rockstar de datum vrijgeeft waarop het spel in de winkels ligt, ligt volgens ook nog nergens vast. Ik had eerlijk gezegd ook wel wat meer nieuws verwacht rondom GTA IV. Het is tot nu te maar erg matig en in geringe mate.

Ik sta er dus niet van versteld als het nog enkele maanden duurt voordat ze de echte datum announcen (waarschijnlijk een aantal weken voor de échte release van de game).

Het enige wat we kunnen is wachten. ;3

Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik denk niet dat dit topic veel zin heeft. Iedereen denkt namelijk dat de release datum tussen nu en de uiteindelijk release datum zal worden vrijgegeven. Maar het lezen van de vandaag verschenen previews geeft een duidelijker antwoord op de vraag wanneer de release datum zal worden vrijgegeven. Houdt de samenvattingen van deze previews, gemaakt door Joriz en collegae in de gaten.

:slotje: ?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad! Wilde gok midden maart

Bron van gta4.net

The game has now essentially been completed. Rockstar are just polishing the game and dealing with bugs, glitches and minor things

ik denk dat we de game tussen februari en maaart kunnen verwachten

Bron:http://www.gta4.net/news/

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad! Wilde gok midden maart

Bron van gta4.net

The game has now essentially been completed. Rockstar are just polishing the game and dealing with bugs, glitches and minor things

ik denk dat we de game tussen februari en maaart kunnen verwachten

Bron:http://www.gta4.net/news/

Ja game kan wel af zijn, maar ik denk toch niet dat ze het snel zullen uitbrengen (als het minder als een maand was hadden ze release date en een grote reclame campagne opgesteld) en dat is nu nog niet zo.

Dus ik hou het bij half maar

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad! Wilde gok midden maart

Bron van gta4.net

The game has now essentially been completed. Rockstar are just polishing the game and dealing with bugs, glitches and minor things

ik denk dat we de game tussen februari en maaart kunnen verwachten

Bron:http://www.gta4.net/news/

Ja game kan wel af zijn, maar ik denk toch niet dat ze het snel zullen uitbrengen (als het minder als een maand was hadden ze release date en een grote reclame campagne opgesteld) en dat is nu nog niet zo.

Dus ik hou het bij half maart

Ik zeg half februari :tu:

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad! Wilde gok midden maart

Bron van gta4.net

The game has now essentially been completed. Rockstar are just polishing the game and dealing with bugs, glitches and minor things

ik denk dat we de game tussen februari en maaart kunnen verwachten

Bron:http://www.gta4.net/news/

Ja game kan wel af zijn, maar ik denk toch niet dat ze het snel zullen uitbrengen (als het minder als een maand was hadden ze release date en een grote reclame campagne opgesteld) en dat is nu nog niet zo.

Dus ik hou het bij half maart

Ik zeg half februari :tu:

met jou kan ik praten _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is gewoon wachten tot we weer wat horen van *R. Het heeft weinig zin om te gaan gokken op de release datum. Je kunt het beste hopen op wat alle winkel keten zeggen totdat *R iets bevestigd heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

OPM2 zegt ook dat er een onbekende bron die close met R* is zegt dat ie op 25 april uitkomt.

Maybe maybe not.

Ohja, Rockstar doet niet mee aan het gokspelletje.

nog maximaal 3maandjes wachten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik weet dat als de release date vrijgekomen is dat het dan op de site staat maar in welke maand zou R* de release date vrijgeven Januari of toch in Februari.

P.S. Dit topic gaat erover waneer jullie DENKEN dat rockstar de release zou vrijgeven.

(niet meteen zeuren dus)

In Januari. :7 De release datum is eindelijk bekend. :dans:

de releasedatum is dinsdag 29 april 2008

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...