sniper rifle Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) heey mensen ik heb een nieuwe weg gevonden naar de blue hell in fort carson in fort carson heb je een soort van winkelstraatje met een mooi huis daar tegenover staat een bar met een cactus erop loop in de richting van The big ear en ga het eerste steegje links je zit nu aan de noordkant van de straat met de bomen in het midden nu zie je een laag gebouwtje er tegenaan staan klim daarop en je ziet een paar lage houten schotten! ga daar tegenaan staan en je zit in de blue hell! aan de achetrkant van die laan met bomen zie je een paar huizen en ook caravans er is hier een steegje met een apart gebouwtje (zie de 2e foto) klim daar op en je ziet een paar lage houten schotten (zie de eerste foto) als je daar tegenaan gaat staan zak je er doorheen ik ontdekte deze omdat ik op de vlucht was voor de politie en klom op dat gebouwtje om ze van boven te laten verbranden met molotovs Bewerkt: 25 januari 2008 door sniper rifle Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ff uitproberen Ik neem aan voor de ps2 versie? want bijna alles is weggehaald in xbox Reageren
sniper rifle Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ff uitproberen Ik neem aan voor de ps2 versie? want bijna alles is weggehaald in xbox neej ik bedoel op de pc versie Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb het geprobeerd alleen weet ik niet waar je precies moet zijn(kun je het dus iets beter uitleggen?) Dan probeer ik het ik heb de PC versie hoor! Unmountable Tijmen Reageren
The Brasco Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Jup dit werkt, wat er gebeurt als je er doorheen zakt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.