flodo07 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 hallo , ik heb een paar dagen geleden vcs gekocht voor psp en heb al een saved game gedownload enz... en nu vraag ik me af welke vervoersmiddelen dat er allemaal nieuw zijn in vcs? dus nieuwer dan de vc voor pc wat dat ik al heb nieuw gevonde is die rescue copter en zo een heel klein coptertje en een hoovercraft die nieuwe polite brommers, dat dubbeldekkertje, quad, jetski ben benieuwd ofdat er nog nieuwe dingens zijn greetz flodo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ja, er zitten ook nog nieuwe moters en helikopters in. En ook zitten er nieuwe gangsterauto's in, je zult gewoon even de stad moeten checken dan zie je het vanzelf. Succes. Reageren
flodo07 Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) hihaaaaa,, zit er ook een jetpak in zoals in san andreas? srry kon men nieuwschierigheid niet bedwingen Bewerkt: 24 januari 2008 door flodo07 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Nee in GTA Vice City Stories zit geen Jetpack, dat is alleen in GTA San Andreas zo. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) hmm, jammer maar er zit ook een helikopter met guns in de litle wily Bewerkt: 24 januari 2008 door Big Playahh Reageren
M4X Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 De lijst met alle voertuigen in VCS vind je hier. Daarop staan alle voertuigen, inclusief een aantal nieuwe die hierboven al genoemd zijn zoals de Little Willy, de Jetski, de VCPD Wintergreen etc Reageren
Miek Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Even een rijtje de,nieuwe voertuigen inV CS: Air Ambulance Armadillo Biplane Jet Ski Little Willie Splitz-6 ATV Streetfighter Domestobot (Alleen in missie'Domo Arigato Domestobot) Cholo Sabre Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hmm, jammer maar er zit ook een helikopter met guns in de litle wily Ja, voor alle duidelijkheid dit is de little willie Klik hier en hier kun je de little willie vinden Klik hierSucces Reageren
LuckyJack Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Er is ook nog een nieuwe auto in gekomen en ook gelijk mn lievelings auto in VCS ''de Polaris V8''!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.