Big Playahh Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 de titel zegt het al maar ik leg het nog ff uit. de titel van de game en warom die zoveel voor jou betekent ik doe het voor met mijn games. hotel mario en chaos control :spelde ik toen ik klein was. fifa 2005 :mijn eerste console spel gta sanandreas :eerste gta die ik spelde gta vice city stories :eerste game voor de psp en de eerste gta die ik heb uitgespeeld pokemon rood :mijn eerste game ever en de reden warom mijn moeder games speelt
DenkaanHenk Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het spel Mafia betekend veel voor me, na maanden het spel gezocht te hebben had ik het maar gedownload. En het is een erg leuk spel, zeker een aanrader.
thug Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ik denk skate dan kan ik alijd waneer ik wil skareboarden
philip14 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 James Bond: Nightfire en GTA SA waren voor mij de redenen om een ps2 te kopen en te beginnen met serieus gamen
WWW.outer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 voor mij Burnout 2, m'n eerste ps2 spel. en gta vice city, omdat ik toen voor het eerst zag hoe vet GTA is. en gta liberty city stories, toen begon ik de psp echt met de ps2 te vergelijken qua graphics.
Froodooo Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 En ik denk dat je zo wel meer topics kunt gaan openen, bijvoorbeeld welke game je stom vond, en welke je leuk vond, enzovoorts. Als je wilt laten weten dat een game je echt heeft veranderd, kun je denk ik wel posten in bijvoorbeeld 'Wat voor game speel je nu' of 'Rate de game boven je'. In beide topics kun je dan erbij vertellen dat deze game je op een of andere manier veranderd heeft.
Recommended Posts