Twinsen Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Weet iemand iemand die de server dag en nacht aan kan laten? (goede kennis bv) maar dat geen geld kost? Want ik kan mijn server niet 24/7 per dag aan laten . Alvast bedankt, twinsen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ja ik weet er één, bij de officiele servers van SA:MP staat Prysmax. Die kun je zolang aan laten als je wilt, hopelijk heb je er wat aan. Reageren
Twinsen Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ja ik weet er één, bij de officiele servers van SA:MP staat Prysmax. Die kun je zolang aan laten als je wilt, hopelijk heb je er wat aan. Ok thx maar ik wil mn server 24/7 aan laten staan, maar dat kost toch geld? (als ik iemand mn server geef zodat hij/zei de server aanhoud) maar ken je toevallig iemand die het voor niks doet? thx anyway Reageren
WackoX Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Zou ik oook wel willen maar niemand doet dat gratis, als je namelijk een jaar lang een server aan laat staan dan ben je ong 4GB aan ram geheugen kwijt en veel $$$ aan de stroom Reageren
NLfighter Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 jah , maar iemand die al altijd 24/7 een server heeft aanstaan dan is het niet echt een probleem. want stroom word dan al betaald. misschien kan er een speciaal topic worden aangemaakt met mensen die al een 24/7 server aan hebben staan , maar nog wat ruimte hebben voor sa-mp. hoop dat iemand zo aardig is voor hem , dat zijn samp server er op kan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.