Twinsen Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 hey all wat voor movie recorder gebruik je voor het maken van samp filmpjes?? Ik ben een fan van Fraps Alleen 1 min puntje, voor 7 min film kost je wel 4 Gigabite ! post hier jou favo samp recorder Groetjes, Twinsen Reageren
Sandra Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Je kan ook 'HyperCam' gebruiken. Zelf gebruik ik ook Fraps, ik heb dan een converter die het gemaakte filmpje overzet naar een kleiner formaat. Reageren
Twinsen Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Je kan ook 'HyperCam' gebruiken. Zelf gebruik ik ook Fraps, ik heb dan een converter die het gemaakte filmpje overzet naar een kleiner formaat. ik wist niet dat dat kon? Heb je daar een bestand voor? mag ik die van je ? (die converter voor fraps?) alvast bedankt Twinsen Bewerkt: 24 januari 2008 door Twinsen Reageren
Sandra Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Je kan ook 'HyperCam' gebruiken. Zelf gebruik ik ook Fraps, ik heb dan een converter die het gemaakte filmpje overzet naar een kleiner formaat. ik wist niet dat dat kon? Heb je daar een bestand voor? mag ik die van je ? (die converter voor fraps?) alvast bedankt Twinsen Nee, ik heb hem op cd gekregen. Het niet een speciale fraps- converter hoor. Gewoon een .avi to .wmv Je kan vast wel ergens een trial-versie downloaden. Reageren
Twinsen Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) ok heb het TY jij weet ook veel latersssss Twinsen Bewerkt: 24 januari 2008 door Twinsen Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ok heb het TY jij weet ook veel latersssss Twinsen Ze is niet voor niks Superlid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.