Desperado Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Hey, Ik zoek een de naam van een liedje wat je wel eens hoort op radio: SFUR, het word door een mannelijk zanger gezongen. Het is een liefdes nummer en gaat ongeveer zo: i love you, i love to wake up to you enz. De SFUR luisteraars zullen wel weten welke ik bedoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 DOWNLOAD DE RADIO SANANDREAS EN DAN DOET GE KIJKEN OF HIJ ER IN STAAT DRUK ER OP DA HOORT GE HET weet ge waar da is bij www.gtasanandreas.nl bij gtasanandreas dan downloads en daar kijk je maar is bij die downloads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 kan iemand dit ff in het ABN uitleggen...eeuwige dank daarvoor... maar idd het beste is de San Andreas Radio te downloaden van gtagames.nl hier de link : http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=249 ff dat programmatje installeren.....en je GTASA CD in je computer doen....kan je al die SA liedjes horen...ook de reclames enzo...zeer handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 kan iemand dit ff in het ABN uitleggen...eeuwige dank daarvoor...maar idd het beste is de San Andreas Radio te downloaden van gtagames.nl hier de link : http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=249 ff dat programmatje installeren.....en je GTASA CD in je computer doen....kan je al die SA liedjes horen...ook de reclames enzo...zeer handig ik heb een vraag kan die gtasacd gewoon in de pc zonder dat hij kapot gaat ofzo en waar moet ie dan in de gewone layer of in de layer waar je cd's brand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 nou in de speler natuurlijk....je wilt hem toch niet branden??? en nee hij gaat niet kapot....ik heb het zelf ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 nou in de speler natuurlijk....je wilt hem toch niet branden???en nee hij gaat niet kapot....ik heb het zelf ook het maakt toch niks uit want met een cd brander kan je tog ook cd's lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Het bestandje werkt niet op mijn computer. Er staat: ''The files are corrupted'' ''Please optain a new copy of the program'' Als dit bij meer leden voorkomt dan denk ik dat het bestandje moet worden gemaakt. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 bij mij doet ie het mischien verkeerde windows??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.