GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Hey, Ik ben weer aan het modelen geslagen, dus ga ik een Hemi Cuda naar GTA SA converten. Deze zal zeker wel worden gereleased. Op dit forum zie ik barweinig conversies, dus zal ik (er een paar) doen. Dit keer wordt de Hemi Cuda de gelukkige. Weleens een geimporteerd car gezien in Zmodeler? Nee? Kijk maar eens: Zoals je ziet, zie je veel onnodige troep, zoals de windtunnels en een heleboel tuningparts. (Skirts, bumpers, spoilers en dragsters) Maar dat zijn teveel dus doe ik de normale. Ook zie je veel wielen. Denk niet dat er veel verschillende wielen! Ze zijn allemaal precies de zelfde, alleen zijn er verschillende grootte/dikte! Ik zal denk ik andere wielen nemen. Ook de handling zal ik veranderen. Een goed offroad handling met swingend chassis? Wat denken jullie daarvan? Oja, vergeten te zeggen, zoals jullie zien is hij helemaal ongetextureerd. Dat komt goed, ik heb alle Global en benodigde textures. Alleen moet ik ze allemaal in Material Editor zetten. Nog ideeën? Bewerkt: 24 januari 2008 door GTA_XP
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het is me gelukt alle troep te verwijderen dus heb ik de normale parts genomen. Dit keer ga ik geen overdreven refmaps toevoegen maar een stuk beter uitzien refmaps. Ook lukt me om de goeie dingen te pakken. Screen:
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ziet er goed uit Het lijkt me niet zo mooi als je er een offroader van maakt, daar zijn dat soort auto's eigenlijk niet voor gemaakt. Maar hij ziet er verder goed uit (EA ) en ik zie hem graag released! BTW bedoel je met refmaps reflections? Want met refs worden bijna altijd Reffrences bedoeld, die gebruikt worden bij echt modelen van een auto, from scratch, zoals Mythbuster doet KUTGW! Greetz
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Met refmaps of refs bedoel ik inderdaad reflections En hij wordt geen offroader, ik bedoelde alleen over de handling. Maarja, hoe rijden ze eigenlijk? Maak wel mijn eigen handling.
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Met refmaps of refs bedoel ik inderdaad reflections En hij wordt geen offroader, ik bedoelde alleen over de handling. Maarja, hoe rijden ze eigenlijk? Maak wel mijn eigen handling. Het waren eigenlijk bakken met veel te veel kracht en een baggere handling Ze waren niet fan van bochten omdat ze daar niet hard door heen konden, het enige waar ze goed in waren was vooruit en achteruit rijden Als je een bocht te snel zou nemen, resulteerde dat in een leuke burnout omdat de wielen dan als een dolle begonnen te spinnen Hopelijk kan je hier iets mee Greetz
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Hahaha, ok. Wat is hun max speed eigenlijk? Een Hemi motor kan wel krachtig zijn voor een klassieke Maar goed, ik kzal kijken wat ik er aan kan doen
Mythbuster Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Max speed ligt niet zo verschrikkelijk hoog, ik zal het even voor je opzoeken... Ik heb bij mijn Charger spoof de top op 250 ofzo gezet, ookal weet ik niet zeker of hij dat IRL haalt(Denk het haast wel hoor, met een 426 Hemi... )(En die handling van mij is nog niet final want hij spint en slipt en drift nog niet genoeg) Je kan beter een lekkere handling maken, die ook ingame bij de wagen past, dan eentje die heel erg realistisch is... Gewoon dat hij lekkere overstuur heeft, zo'n beetje als bij de Elegy, maar dan dat je wat meer de power voelt, b.v. de acceleratie net wat hoger zetten dan bij Elegy, topspeed niet al té hoog, maar dat het niet zo is dat je ingame denkt "Jezus, kan hij niet harder". Zorg er in ieder geval voor dat hij véél overstuur heeft, en GEEN onderstuur(Dus dat hij niet rechtdoor rijd als je stuurt bij 50km/h ) 219km/h dus, volgens Google... Bewerkt: 24 januari 2008 door Mythbuster
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ok, dus ervoor zorgen dat ie overstuur raakt? Hmm, welke wagen in SA heeft een perfect geluid voor deze Hemi car? Misschien de Bullet, die is wel mooi.
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ok, dus ervoor zorgen dat ie overstuur raakt? Hmm, welke wagen in SA heeft een perfect geluid voor deze Hemi car? Misschien de Bullet, die is wel mooi. Zo'n roggel geluid, zoals bij de Bandito Greetz
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ok, dus ervoor zorgen dat ie overstuur raakt? Hmm, welke wagen in SA heeft een perfect geluid voor deze Hemi car? Misschien de Bullet, die is wel mooi. Zo'n roggel geluid, zoals bij de Bandito Greetz FTW! Nou, toch beter de Bullet pikken Nog een WIPje: Kreeg net te horen van Mythbuster dat de topspeed 219 km/u is
Puma Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Maakt niet uit, gewoon 250 als topsnelheid en vrolijk een acceleratie van 0 tot topsnelheid in 20 seconden typen... Ik zie dat je in ieder geval weet hoe je je topic titel moet formuleren, klinkt meteen professioneel en ik hoop dat je een titel met zo'n professionele indruk ook gaat waarmaken, qua model. Ziet er goed uit ("mooi modelwerk" is (nog) niet van toepassing, lijkt me). Misschien kun je, als je dat lukt, ook verschillende tuningparts importeren en die toevoegen als tuningparts in San Andreas; op den duur zul je een goede vervanger voor een "Wheel Arch Angels"-auto hebben gecreëerd.. Misschien kun je zelfs, met je huidige kennis van 2dfx etc., neon-verlichting plaatsen in de bodykit.. Ik wens je veel succes met je model en ik hoop (vanuit het diepste van m'n hart ) dat je er een mooi plaatje van maakt! Kutgw. Bewerkt: 25 januari 2008 door Puma
Dead-Dodo Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ik vind eigelijk dat neon neit past op zow sterke muscle car, en waar je idd bij muscles op moet letten is de scceleratie en er moet een stugge handling op
Venzio Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ziet er erg good uit KUTWG ! Succes ermee ik zal het zeker een keer downloaden
GTA_XP Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Hmm, neon op een muscle car? Dat staat niet Maar een update! Nu zijn de schademodelen aan de beurt. En een paar mooie snapshots. Je ziet dat ik nu de benodigde parts heb. Nu moet ik ze linken aan de dummys, schademodelen maken. En ingame testen De kleurencodes opzoeken welke cijfers ze hebben. Een paarse kleur staat bij deze muscle car perfect. En dan......de handling Maar ik kloot nu al sinds een lange tijd ook met de handlings. Ik denk dat ik bij voorwielen smaller ga zetten en de achterwielen breder en groter. Dat staat goed bij deze car. (Vind ik) En weet iemand toevallig deze kleurencode? Bewerkt: 25 januari 2008 door GTA_XP
Puma Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Je kunt de kleurcodes ook zelf maken. Hoe? 1. Open carcols.dat Je ziet een lange rij met nummers, nummers en een naam. HuH? 42,119,161 # 2 police car blue blue 42, 119, 161: Dit is de kleurcode, in RGB. 42/255 Rood, 119/255 Groen, 161/255 Blauw. # 2: Dit is het ID van de kleur. Wanneer je naar onder scrolled, zul je zien dat bij voertuigen nummers achter de namen staan. Deze nummers zijn de kleur-id's. Police car blue: Dit is de naam van de kleur, deze hoeft niet te kloppen met de kleur zelf. blue: Dit is ook de naam van de kleur, deze hoeft niet te kloppen met de kleur zelf. Test, 42,119,161 als kleur maken: Stel dus je kleur als volgt samen: percentage van 255 Rood, percentage van 255 Groen, percentage van 255 Blauw 2. Scroll naar onderen tot je bij kleur #126 "pink" komt. Hieronder maak je je nieuwe kleur aan! Ik heb het even voor je gedaan: 112,1,145 # 127 plymouth pink pink Nu voeg je deze kleur als een normale autokleur toe onderin het bestand, bijvoorbeeld: Slamvan, 127,127 -------------------------------------------------------------------- Je kunt dus net zoveel kleuren toevoegen als je wil. Succes! Grtz. Pumzki. Bewerkt: 25 januari 2008 door Puma
Recommended Posts