GTA_XP Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Ah, dat heb je vast met Paintshop of Paintshop gedaan? Door de afbeeldig die ik gaf, opende je m in PSP of Paintshop en kon je met behulp achter die codes komen? Die functie kon ik me nog herrineren toen ik nog PSP had. Maar die heb ik weggeknikkert Maar goed, bedankt Ik ga in het weekend verder. EDIT De originele standaart NFS bandtexture(s) vervelen soms. Zoals deze: Daarom heb ik aan FUBAR gevraagd of ik zijn textures mocht gebruiken, dat vind hij goed. Als bewijs laat ik onze ICQ-gesprek zien: Een beetje Mopar/Hemi achtige texture kan geen kwaad EDIT 2 Ging eens wat in MS Paint met kleuren exprimenteren Toen deed ik: Bewerkt: 25 januari 2008 door GTA_XP
Puma Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 .. en dat vul je dan gewoon in, in carcols.dat! Nice work, komen er eigenlijk ook paintjobs voor beschikbaar? Ik wil eventueel wel helpen met paintjobs maken, als die erbij komen..
GTA_XP Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) .. en dat vul je dan gewoon in, in carcols.dat! Nice work, komen er eigenlijk ook paintjobs voor beschikbaar? Ik wil eventueel wel helpen met paintjobs maken, als die erbij komen.. Daar zal ik nog kijken hoe ik dat moet doen. Ik zal op het forum van Zmodeler2 vragen waar de paintshop verstopt zitten. Neeneenee, dat bedoel ik niet! Ik bedoel HOE ik paintjobs kan importeren uit dat spel! Het mappen ervan gaat, maar Zmodeler is zo koppig ze niet te laten zien! Bewerkt: 26 januari 2008 door GTA_XP
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dat moet je gewoon doen door een texture over je body te mappen Greetz
GTA_XP Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Weet je, ik ga geen paintjobs uitbrengen, ze worden toch niet gemaakt Zoals dat gebeurde in mijn topic Gangwagen voor Grove Dtreets OG's. Maar goed, de car is bijna af, de schademodels zijn klaar. Nu moet ik ze goede namen geven en linken. En dan ingame testen. Als het goed uitziet ingame, komt de handling aan de beurt.
GTA_XP Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) De car is finished! De handling, bugs en colls zijn gefixt! En heb ook 3D lampen gemaakt, ze doen het ingame ook echt! Screens: En schademodels: De handling is zo ingesteld dat je moeilijk naar rechts of links kunt sturen. Om beter te kunnen sturen gebruik je de handrem. Ook wordt het moelijk de car in controle houden wanneer je een scherpe bocht neemt. De car is klaar, dus in de download zetten? Wil een moderator mijn topic aanpassen? Bewerkt: 29 januari 2008 door GTA_XP
Preddy Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ziet er geweldig uit GTA_XP, ga 'm binnenkort zeker eens proberen wanneer het te downloaden is
Puma Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Dat is zeker wel de geilste conversie die ik hier ooit gezien heb! Misschien kun je de kleine voorlichten, onder de bumper, een kleurloze texture geven, net als de bovenste, want dat blauwe creëert een lelijk contrast met de rest van de kleuren die op de auto zitten. Keep up the amazing good wurk!
GTA_XP Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ok, bedankt voor de tip. Ik zal dat fixen
Mythbuster Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Het ziet er goed uit, op (naar mijn mening) een paar puntjes na: De koplampen zouden helemaal de "vehiclelightson" texture moeten krijgen, niet alleen het lichtbolletje erin, want het licht daarvan word natuurlijk door de rest van de binnenkant van het licht gereflecteerd(in het echt). Daarbij komt, als je naar het plaatje van de echte auto kijkt, zie je dat er om de grill heen een grijze/chrome rand zit, bij jou is dat gewoon body texture. Dat zou je eigenlijk moeten veranderen. Ik vind de voorkant zo eerlijk gezegt een beetje eentonig. Misschien is de grill die je gebruikt hebt een tuning part van NFS, of er was vroeger ook een versie te krijgen met een grill zoals ze hem in NFS hebben gemaakt, toch vind ik het mooier met die grijze/chrome rand(Ik geloof dat het (een beetje) glimmend grijs is). Misschien dat je de achterwielen nog iets groter kan maken, maar dat kan ofwel aan de echte auto liggen, ofwel aan een beetje anders ingeschat... Naar mijn mening zijn ze iets te klein voor hun breedte(en de breedte lijkt mij goed ten opzichte van de voorwielen, dus....) Verder ziet hij er zeer goed uit. Keep it up! (by the way: de kleur is perfect de goede tint!, jammer dat SA geen metallic ondersteunt, dan leek het waarschijnlijk exact op Plum Crazy(de kleur van de echte auto op dat ene plaatje, en daarmee ook gelijk een van de populairste kleuren(en naar mijn mening een van de mooiste kleuren) voor 'Cuda's en enkele andere muscles, staat hem echt goed ) Grtz Mythbuster
GTA_XP Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Dat heb ik ook al geprobeerd de wielen te vergroten. Maar helaas staan ze in de grond ingame In Zmodeler staan ze perfect, maar ingame... En zal ik de overige punten fixen, ik denk dat ik de lampen ga vernietigen en een standaart SA lichten overheen gooien.
gta-pilot Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Kan je hem te download zetten hij is sweet
GTA_XP Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Kan je hem te download zetten hij is sweet Hij is al in downloadbase gezet Maar moet nog worden gekeurd.
game~skater Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 hij ziet er geweldig uit, nu vind ik het jammer dat mijn pc geen gta sa aan kan
GTA_XP Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 De conversion is bijna 100% klaar. Nu alleen een paar kleine dingetjes fixen en ik host m op gta-worldmods.de en gtainside Duurt niet lang meer, ook ben ik gelijktijdig bezig met Shelby GT 500. Dat zie je in mijn sig
Recommended Posts