Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?


Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

    • 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16


Recommended Posts

De eerste 2 minuten ga ik me sowieso helemaal kapot lachen om Niko zijn fucking lelijke hondekop. Daarna rustig op een scootertje door NY cruisen. Ik ben zeer benieuwd naar het gedrag van het verkeer en de inwoners van NY. Dus ik denk dat ik naar timesquare rij om daar rustig rond te kijken.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • steintje

    6

  • IV trailer

    5

  • philip14

    4

De eerste 2 minuten ga ik me sowieso helemaal kapot lachen om Niko zijn fucking lelijke hondekop. Daarna rustig op een scootertje door NY cruisen. Ik ben zeer benieuwd naar het gedrag van het verkeer en de inwoners van NY. Dus ik denk dat ik naar timesquare rij om daar rustig rond te kijken.

Om op Star Junction(Times Square) te komen moet je eerst missie's spelen, want alleen Broker(Brooklyn) en Dukes(Queens) zijn beschikbaar in het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel mogelijk dingen uitproberen, het meeste zal je vanzelf wel tegenkomen als je aan de missies begint, maar ik denk niet dat ik eerst met de missies ga beginnen eerst maar is een beetje rondrijden en rennen en proberen om op de afgesloten eilanden te komen, (moet vast kunnen net als in Sanandreas)

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg net te horen dat ik voor me voor opleiding eerst een test moet doen , en dat is presies geplant op 29 april :duh: dan moet ik om 7 uur 's ochtens zijn , dus dat word 30 april spelen

Balen man! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik het eerst ga doen .... ??

relaxen...

De omgeving bekijken...

Niet bewegen en kijken of Niko ook van die mooie one-liners en kijk acties heeft als CJ :schater:

Heerlijk genieten van de omgeving, de mensen, het verkeer en de dag en nacht cyclus.....

En dan ga ik eens voorzichtig mijn controler pakken en me laten verdwalen in de wereld van GTA4 :Y

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg net te horen dat ik voor me voor opleiding eerst een test moet doen , en dat is presies geplant op 29 april :duh: dan moet ik om 7 uur 's ochtens zijn , dus dat word 30 april spelen

Balen man! :N

Dat is inderdaad wel lullig voor je, ik begin gewoon op 29 april in iedergeval gelijk ff de multiplayer bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin zowiezo niet meteen met de missie's en dat doe ik eigenlijk nooit bij een nieuwe gta spel. Eerst ga ik een taxi proberen te nemen en een beetje de stad verkennen. Ook even rondlopen... en natuurlijk de politiesysteem uitproberen. Ook wil ik graag de wapens uitproberen waarmee je uit het raam kan schieten/gooien. Natuurlijk ga ik de missies ook spelen maar zekers de weten eerst sightseeing :D En lekker het New York sfeertje voelen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...