Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?


Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

    • 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16


Recommended Posts

De textures checken van de neighborehood en dan ff wat hoertje neerknuppelen, met me eigenste knuppelxD aangezien een echte knupel geld kost. Dan ff het geld paken en nieuwe kleren kopen en tatoos zetten en nieuwe kapsel...en dan lkkr cruise door NEW YORK@ BIATCH :puh: srry iok kan mezelf niet houden :puh:

Het staat al vast(feiten topic) dat je rondom het uiterlijk van de hoofdrolspeler van GTA IV niets kan veranderen. zoals je dat wel in SanAndreas kon doen. Alleen de kleding in GTA IV zal als enige toegankelijk zijn, om het te kunnen changeren.

Groetjes,

MGT. :cya:

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • steintje

    6

  • IV trailer

    5

  • philip14

    4

De textures checken van de neighborehood en dan ff wat hoertje neerknuppelen, met me eigenste knuppelxD aangezien een echte knupel geld kost. Dan ff het geld paken en nieuwe kleren kopen en tatoos zetten en nieuwe kapsel...en dan lkkr cruise door NEW YORK@ BIATCH :puh: srry iok kan mezelf niet houden :puh:

Het staat al vast(feiten topic) dat je rondom het uiterlijk van de hoofdrolspeler van GTA IV niets kan veranderen. zoals je dat wel in SanAndreas kon doen. Alleen de kleding in GTA IV zal als enige toegankelijk zijn, om het te kunnen changeren.

Groetjes,

MGT. :cya:

Ik dacht dat je de haren ook kon doen .. maar niet met zo'n grote keuze als in SA ?

Link to comment
Delen op andere websites

De textures checken van de neighborehood en dan ff wat hoertje neerknuppelen, met me eigenste knuppelxD aangezien een echte knupel geld kost. Dan ff het geld paken en nieuwe kleren kopen en tatoos zetten en nieuwe kapsel...en dan lkkr cruise door NEW YORK@ BIATCH :puh: srry iok kan mezelf niet houden :puh:

Het staat al vast(feiten topic) dat je rondom het uiterlijk van de hoofdrolspeler van GTA IV niets kan veranderen. zoals je dat wel in SanAndreas kon doen. Alleen de kleding in GTA IV zal als enige toegankelijk zijn, om het te kunnen changeren.

Groetjes,

MGT. :cya:

Ik dacht dat je de haren ook kon doen .. maar niet met zo'n grote keuze als in SA ?

Nu ik even verder op het net hebt gesurfd, kwam ik enkele previews tegen waarin wel vermeld staat dat Niko wel naar de kapper kan, maar niet uit zoveel kan kiezen dan destijds in GTA SanAndreas. Maar in tegendeel, heb ik ook gelezen dat je aan de haren van Niko niets kunt veranderen.

Bron

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Link to comment
Delen op andere websites

De times square ff onveilig maken :dans::dans::eten:

En op een wolkenkrabber gaan en van het uitzicht genieten (mischien springen:D)

met een parachute hoop ik en van mij mogens ze de jetpack eruitlaten dat is niet echt realistich of ze mogen hem veel beter maken.

Link to comment
Delen op andere websites

De times square ff onveilig maken :dans::dans::eten:

En op een wolkenkrabber gaan en van het uitzicht genieten (mischien springen:D)

met een parachute hoop ik en van mij mogens ze de jetpack eruitlaten dat is niet echt realistich of ze mogen hem veel beter maken.

Ja of zonder _O_

Maar idd ik denk niet dat de jetpack bij Liberty City past... bij San Andreas vond ik hem wel handig want als je ff een stukje verder moest pakte ik de jetpack. Maar bij gta IV heb je toch de taxi, metro etc. Dus ik denk dat ze dit eruit laten :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste wat ik zou doen is denk ik een pub opzoeken en daarna new york eens verkennen, zien wat er allemaal te doen valt in het begin. En als ik daar geen zin meer in heb maar eens aan de missies beginnen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...