Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

• 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16

Recommended Posts

• Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

12

• steintje

6

• IV trailer

5

• philip14

4

Hey,

Uit pure verveling vroeg ik me stiekem wel af wat jullie als GTA fanaten als éérste gaan doen zodra jullie het spel gestart hebben? gaan jullie meteen met de missie beginnen? of toch eerste de stad verkennen? of toch eerste je wapenarsenaal uittesten? of misschien de eerste beste voetganger in elkaar rossen..?

het eerste wat ik ongetwijfeld ga doen is een mooie auto stelen en 'm helemaal total loss rijden tegen de muur.. ik wil erg graag zien hoe dat schademodel eruit ziet en hoe de omgeving erop reageerd ^_^

en jullie? :cya:

Dat is een goeie!

Ik zou het niet weten eigenlijk, Ik denk dat ik eerst door mijn kamer rond spring als de intro zoals dat in elke gta vanaf Grand Theft Auto 3 komt. De mooie text met de credits en de Houser brothers en de mooie screens :D

Daarna gek gaan idd van de supér grafische kwaliteid op mijn HD tv!

Vervolgens de wouten bellen en DIE vol op hun bek slaan!

Daarna komt de mooiste stad ooit weer terug, Liberty City.

Just cruisin`

Don`t know where I`m going,

Just cruisin`

Gaat het spel de nostalgie van GTAIII verbreken?

Gta 3, 3d

Gta 4, hd

Tanx rockstar!

Delen op andere websites

ik ga alles doen wat maar kan (eerst natuurlijk met autos racen door de wijk en de boel verkennen en uitesten)

WOOT ik heb er slecht aan gedaan om hier te posten nu ga ik janken dat het nog zo lang duurt XDXD :eten::D

Delen op andere websites

als eerste als ik de boot afkom schiet ik roman door ze hasses, omdat k weet dat ie me gaat bedriegen:P dan begin ik opnieuw en ga k een beetje kijke hoe euphoria enzo werkt.. me een beetje vasthouden aan vrachtotto's:P verkennen.. zwemmen in t park en na alle straatjes te kennen ga k pas de storyline doen..

Delen op andere websites

als eerste als ik de boot afkom schiet ik roman door ze hasses, omdat k weet dat ie me gaat bedriegen:P dan begin ik opnieuw en ga k een beetje kijke hoe euphoria enzo werkt.. me een beetje vasthouden aan vrachtotto's:P verkennen.. zwemmen in t park en na alle straatjes te kennen ga k pas de storyline doen..

Hahaha,

Snap ik. Good Idea pall!

regards

Bewerkt: door Houser
Delen op andere websites

KGA LEKKER MENSEN MET DE MELEE VOORWERPEN BEWERKEN :puh: is nu ook mooier in alle gta's deden ze steeds de zelfde stoot'steek nu is het wel mooi net als die steinway bier garden trailer die knuppel op die bek prachtige dat ga ik echt zeker als eerst doen en lekker mensen neer steken hoop dat dit er erg realistisch uitziet ken niet wachten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Delen op andere websites

Als ik GTA4 in mij handen zal krijgen. Ga ik eerst het hoesje bekijken( ook de achterkant oplezen wat er staat). Daarna maak in het open en het GTA4 boekje( wat in dat hoesje zit) ook bekijken en oplezen. En dan stop ik dat cd in het PS3: dan starte maar( dit was ontopic. Nu weer serieus). Als ik GTA4 opstart dan ga ik eerst het intro filmpje bekijken( doe ik altijd bij nieuwe GTA`s). Dan ga ik eerst paar seconden even stil staan: genieten van de(nieuwe)omgeving, hoe de mensen reageren, hoe auto`s rijden, naar nieuwe geluid luisteren in gta4, en nog veel meer. Als ik dan in beweging komt. Ga ik eerst even een wandeltochje maken, controllers verkenen, dan ga ik even ergens het steegje in lopen wat voor rotzooi en gespuis daar zou hebben, en als ik het gezien hebt ga ik weer terug naar de bevolkte gebied, en dan ga ik de stad te verkennen(waar ik nog toegang hebt), daarna ga ik met de missies aan de gang(net zolang tot ik het toegang hebt tot de hele stad). Daarna ga ik staan gaan waar ik zin in hebt: politie uitlokken, mensen stalken waar ze naar toe gaan, gebouwen bezoeken, alle(soorten) voertuigen even uitproberen en door de bochten mee laten slippen, en nog veeel meer. als ik dat gedaan hebt. Ga ik eerst het military base even opzoeken( hopelijk kan je er zelf heel stiekem het terrein opgaan en dan spioneren, zie je alle groene mannetjes in de houding staan, in groepen lopen, MP security, wachtorens, alarm, de wachtpost, daarna zorg ik dat ik ongezien het terrein verlaat:LET OP!! zorg dat ze jou niet zien. Good Luck! :D:dans:^_^_O_:Y:engel::klap::bier:

Bewerkt: door Sprayboy
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...