Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?


Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

    • 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16


Recommended Posts

Ik denk dat ik (als het kan) twee savegames maak. Éentje om alles te ontdekken, te kloten en verder. De andere om de missie's te doen. En dan begin ik met wat mensen slaan om de moves te checken, dan goed wat scheuren, dan nog wat andere dingetje ontdekken, om dan pas aan de missie's te beginnen :Y

Maar het kan goed dat je maar één savegame kan hebben zoals in CoD 4 :N

Waarom heb je daar 2 savegames voor nodig, kan toch ook op een

Hoogstwaarschijnlijk omdat hij bij het kloten cheats gaat gebruiken en die wil je natuurlijk niet op je serieuse savegame hebben natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • steintje

    6

  • IV trailer

    5

  • philip14

    4

Als eerste ben ik natuurlijk een half uur compleet in schok, daarna ga ik rondlopen en een beetje sprinten.

Daarna ga ik over de straten van Broker wandelen en de hele setting bekijken.

Dan ga ik een beetje van die standaard Rockstar-presentatie dingen doen, zoals ik een telefoonpaal klimmen en dan de omgeving bekijken en blokjes lopen.

Daarna tik ik een ruit in en ga ik autorijden en dan zie ik het wel verder!

Krijgen jullie ook kriebels in je buik als je leest wat iedereen als eerste doet? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga idd eerst kijken hoe mooi alles is, daarna ga ik ehm ff denke.... ja een auto jatte(kijke hoe dat gaat) ehm en dat rijden en mensen aanrijden(kijken of ze realistisch dood gaan) dan koop of jat ik een geweer en scchiet ik een voetganger in zijn been, kijken hoe hij reageert, dan

Maar verder ben je niet agressief aangelegd ofzo ? :bonk:

WTF WHAHAHAHAHAAHAHAHAA ^_^:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou over dat dronken worden en alles overhoop te schieten, daar hoef ik niet dronken voor te zijn ;)

Maar ik zou zeker de nieuwe features willen uitzoeken en Liberty City verkennen, ben echt benieuwd wat de veranderingen zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Krijgen jullie ook kriebels in je buik als je leest wat iedereen als eerste doet? :schater:

Ik dacht dat ik de enige was. Het gebeurt bij mij dan ook alleen maar bij dit topic om de een of andere reden. Misschien komt dat wel omdat we dezelfe real life voornaam hebben. :puh: (uitgaande van Jordy)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik (als het kan) twee savegames maak. Éentje om alles te ontdekken, te kloten en verder. De andere om de missie's te doen. En dan begin ik met wat mensen slaan om de moves te checken, dan goed wat scheuren, dan nog wat andere dingetje ontdekken, om dan pas aan de missie's te beginnen :Y

Maar het kan goed dat je maar één savegame kan hebben zoals in CoD 4 :N

Waarom heb je daar 2 savegames voor nodig, kan toch ook op een

Waarom denk je? Omdat ik de ene gebruik voor te kloten, en als ik dan al het geld over de balk gooi, en constant politie achter me aan heb, wordt het minder makkelijk om tot een goed slot te komen :Y

Overigens ga ik niet cheaten, pas als ik er anders echt geen zin meer in heb.

Link to comment
Delen op andere websites

De kriebels gieren door mn lijf:') kan niet meer normaal typen :duh: dit is geaaaak:o je wil niet weten hoeveel backspace ik in deze zinnen gebruikt heb man:o Naja als eerste die intro missie doen da filmpje checke en dan dikke bak stele agentje keihard op zn muil meppe en dan erover heen rijden.... En dan de stad verkennen :eten::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga idd eerst kijken hoe mooi alles is, daarna ga ik ehm ff denke.... ja een auto jatte(kijke hoe dat gaat) ehm en dat rijden en mensen aanrijden(kijken of ze realistisch dood gaan) dan koop of jat ik een geweer en scchiet ik een voetganger in zijn been, kijken hoe hij reageert, dan

Maar verder ben je niet agressief aangelegd ofzo ? :bonk:

WTF WHAHAHAHAHAAHAHAHAA ^_^:D:D

neuh verder niet:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga idd eerst kijken hoe mooi alles is, daarna ga ik ehm ff denke.... ja een auto jatte(kijke hoe dat gaat) ehm en dat rijden en mensen aanrijden(kijken of ze realistisch dood gaan) dan koop of jat ik een geweer en scchiet ik een voetganger in zijn been, kijken hoe hij reageert, dan

Maar verder ben je niet agressief aangelegd ofzo ? :bonk:

WTF WHAHAHAHAHAAHAHAHAA ^_^:D:D

neuh verder niet:P

Als je maar gelukkig bent.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst bidden dat mijn xbox 360 niet kapot gaat als ik het spel erin doe vervolgens als hij het doet gewoon wat rondlopen en mensen slaan enzo gewoon ff alles uitproberen.

Dat is ook lekker positief over je console :dans::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...