Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?


Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

    • 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16


Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • steintje

    6

  • IV trailer

    5

  • philip14

    4

Ik ga eerst een poging wagen om alle controls onder de knie te krijgen, zowel te voet, als in een auto. Dan de boel rustig aan verkennen... Om vervolgens een politieauto proberen te stelen, en dan met de zwaailichten en sirenes aan heerlijk rondscheuren! :tu:

Bewerkt: door Sgt. Presley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eerst gwn een smal steegje in junkies afslaan (in de hoop dat ze een messe late ligge fzo)

dan ga ik met het mesje een paar mensen bewerken

dan hoop ik dat de politie komt .. dan ga ik politie afmaken (proberen toch)

zodat ze een geweertje laten vallen, dan ga ik autotje stelen en ff cruise met politie achter me

mr met mn rij skills zal ik snel vastzitte dus dan weet ik ook al hoe de gevangenis eruit ziet

newayzz ik kan me nu al niet meer bedwinge ik word elke dag gekker en gekker

btw wat bedoele mense met als je slecht speelt dat je story line anders word? i don't get it Me Iz N00b

pzzzzz

Bewerkt: door Metiz
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga als eerste zeker de controls uitproberen want we zijn de normale controls al gwn bij iedere gta (sinds Gta III) maar hier zijn de controls blijkbaar volledig omgespet. (kijk even naar de besturing op wikigta over Gta IV)

zou het echt spijtig vinden als ze dat gaan doorvoeren, moet je eerst een volledig ander techniek onder de knieen krijgen :(:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

De textures checken van de neighborehood en dan ff wat hoertje neerknuppelen, met me eigenste knuppelxD aangezien een echte knupel geld kost. Dan ff het geld paken en nieuwe kleren kopen en tatoos zetten en nieuwe kapsel...en dan lkkr cruise door NEW YORK@ BIATCH :puh: srry iok kan mezelf niet houden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste wat ik doe is een half uur lang naar mijn tv scherm zitten staren.

En dan bedenk ik dat ik hem eindelijk heb. Eindelijk kan ik GTA IV spelen.:D

Eerst ga ik denk ik ongeveer 6 uur lang lopen klooien en dan ga ik een missie doen want ik wil wel eens weten hoe de missies in zijn werk gaan:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Je GPS gebruiken als je gewoon aan het rijden bent is te doen, maar als de politie achter je aan zit, zul je wel geen tijd hebben om je GPS te gebruiken, laat staan bekijken. Eénmaal je aandacht van de baan weg zou het wel eens kunnen zijn dat je ergens tegenaan rijdt waardoor je busted bent.

Maar dat zou eigenlijk betekenen dat nu de camera IN de auto is, toch? lijkt me beetje snugger als dat rechtsonder in je beeld staat.

heeee kan iemand mijn vraag beantwoorden is er in-car camera dat je je stuur ziet draaien dat je in de spiegel kan kijken enzo dat zou mega hip zijn uhum cooooooooooooooooooooooooooooooooool :dans::eten::tu::Y:cya:
Link to comment
Delen op andere websites

Hhahahaha ik ga terror leggen bij de politie effe kijken wat ze gaan doe als ik er voor zorg dat ze granaad op hun hoofd krijgen mowhaahahahaahahahmowhahahahah 8)

maar eerst effe wat bekijken en dan terrroorrrrrrrrr :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...