Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?


Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

    • 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16


Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • steintje

    6

  • IV trailer

    5

  • philip14

    4

Ik ga eerst mijn net gekochte kwijlemmer van de zeeman volkwijlen onder het genot van de mooie gfx.. en als ik eindelijk besef dat ik hem aant spelen ben ga ik ram trippen en de stad verkennen, wat hobo's meppen , autos stelen en mensen afslachten enzo en de politie uitlokken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eerst kijken hoe alles te voet werkt. Gewoon eens een rondje lopen en kijken hoe levendig de stad is. Dan in een steegje iemand neerslaan en proberen aan een wapen te komen om uit te testen. Daarna joyrideeeeeee ^_^

Ojaa!! En natuurlijk kijken of het mogelijk is om te BASEJUMPEN

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn, zoveel nieuwe functies dat ik niet zou weten wat eerst te kiezen :puh:

En ik ben al zo'n grote twijfelaar dus paar uur denken wat ik zou kiezen om eerst te doen ofzo :puh:

Nah ik weet het echt niet zien we dan wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ga doen is meteen de stad Liberty City verkennen .

Ook heel belangrijk is dat mijn Playstation 3 niet defect gaat zoals Bluray leest geen enkele disc meer .

Dit defect is mij al overkomen in het begin van Maart en heb nu mijn 2e Playstation 3 40 GB .

Iedereen hier op het forum verheugt zich enorm op de langverwachte game Grand Theft Auto IV en wil deze game ook vanaf 29 April wel een paar weken spelen .

Helaas zijn de huidige gameconsole,s niet echt stabiel en heeft de Playstation 3 last van : Bluray leest geen enkele disc meer , dus is hij defect .

Laat dit alsjeblieft niet gebeuren de maand Mei en Juni / Juli enz.....

Elke dag melden zich personen aan die zich aan de gedupeerden lijst willen toevoegen :

http://community.eu.playstation.com/showth...d=1#post4224084

Ook hier : http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=...sc&start=60

Bij de Xbox 360 is het defecten uitval al bekent ( Ring of Death ) maar nu is ook de Playstation 3 helaas aan de beurt met hoge percentage uitval

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ga doen is meteen de stad Liberty City verkennen .

Ook heel belangrijk is dat mijn Playstation 3 niet defect gaat zoals Bluray leest geen enkele disc meer .

Dit defect is mij al overkomen in het begin van Maart en heb nu mijn 2e Playstation 3 40 GB .

Iedereen hier op het forum verheugt zich enorm op de langverwachte game Grand Theft Auto IV en wil deze game ook vanaf 29 April wel een paar weken spelen .

Helaas zijn de huidige gameconsole,s niet echt stabiel en heeft de Playstation 3 last van : Bluray leest geen enkele disc meer , dus is hij defect .

Laat dit alsjeblieft niet gebeuren de maand Mei en Juni / Juli enz.....

Elke dag melden zich personen aan die zich aan de gedupeerden lijst willen toevoegen :

http://community.eu.playstation.com/showth...d=1#post4224084

Ook hier : http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=...sc&start=60

Bij de Xbox 360 is het defecten uitval al bekent ( Ring of Death ) maar nu is ook de Playstation 3 helaas aan de beurt met hoge percentage uitval

Dat is gewone pure bullshit. Je console/handheld/PC kan altijd stuk gaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

IK ga eerst online en lekker online knallen tegen andere GTA fans, en eens een keer ECHT GTA online spelen. SA-MP zijn echt zo zwaar kut, laggy als de hel, en steeds van die vervelende kut bugs. En MTA is helemaal verneukt, de Race versie doet het niet eens op Vista... Wel leuk hoor jongens, die multiplayer dingen, maar de halve wereld werkt inmiddels met Vista, dus in jezus' naam, zorg alsjeblieft dat ze goed werken op Vista.

Kortom: Ik verheug me het meest op de multiplayer

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste 2 minuten ga ik me sowieso helemaal kapot lachen om Niko zijn fucking lelijke hondekop. Daarna rustig op een scootertje door NY cruisen. Ik ben zeer benieuwd naar het gedrag van het verkeer en de inwoners van NY. Dus ik denk dat ik naar timesquare rij om daar rustig rond te kijken.

Bewerkt: door kooskansloos
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...