Jump to content
Joriz

Rockstar Games maakt release datum GTA4 bekend!


Zojuist hebben we een perbericht ontvangen van Rockstar Games met het goede nieuws dat de release date van Grand Theft Auto 4 eindelijk bekend is.

De release date is dinsdag 29 april 2008



Het spel komt tegelijk uit voor Xbox 360 en Playstation 3. Behalve dat is dit de eerste Third Person View GTA die tegelijk in Amerika en Europa uitkomt.

Helaas dus nog even wachten op de release. Ondertussen kan je natuurlijk wel de nieuwe GTA4 screenshots bekijken die we gister online hebben gezet of meedoen aan de grote GTAGames.nl winteractie waar je onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket kan winnen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb net ff bekeken, dat ik waarschijnlijk rond die tijd 1000 posts zal hebben :dans::dans:

zeker als ik dit soort onzin posts ga plaatsen haal ik het zeker wel xD

ik denk dat dat nu voor een keer door de vingers wordt gezien :dans::tu::schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

YEAH _O__O__O__O__O_

zo, dit staat in op me agenda, mobiel, kalender, scheurkalender enz...eindelijk niet meer zinloos wachten.

ik hoop wel dat ze nog wat info vrijgeven, want 3 maanden is wel erg lang wachten.

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is ook wel op zo'n beetje de uiterste datum :7 . Hopelijk krijgen we dan in oktober dit jaar de PC versie...
Dat zal wel oktober 2013 worden. Maar leuk voor iedereen die een Xbox360 of PS3 bezit :tu:
:duh: Ik dus niet. Echt jammer dat het zo stil is rondom een eventuele PC versie :N En echt jammer dat die consoles zo verrekte duur zijn :N

Wèèhèèh :cry::puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Donderdag 24 januari 2008

Weten we nu eindelijk wanneer GTA 4 gereleased wordt, is meteen ook duidelijk geworden dat de PlayStation 3 inderdaad een factor was in het uitstel van Rockstar's nieuwe game.

Rockstar's Jeronimo Barrera vertelt aan MTV's multiplayer blog, dat 'het eigenlijk voor niemand een grote verrassing is dat de PS3 zeker een bijdrage heeft geleverd aan het uitstel, maar nu valt alles op zjin plaats'

In een eerder stadium hielden ze er al rekening mee dat de PS3 er de oorzaak van zou kunnen zijn voor een eventueel uitstel, maar hij haast zich te zeggen dat de PS3-versie identiek is aan de Xbox 360-versie.

Het moment dat Rockstar aankondigde dat het niet in oktober 2007 de game kon releasen, wijtte men dit aan 'technologische problemen'. Nu was het al zo dat diverse games vorige zomer uitgesteld werden voor de PlayStation 3, dus men veronderstelde al dat inderdaad de PlayStation 3 de oorzaak ervan was. Maar 'het is geen probleem meer', aldus Barrera. We kunnen de game dus eind april verwachten

Bron: ps3only.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zojuist hebben we een perbericht ontvangen van Rockstar Games met het goede nieuws dat de release date van Grand Theft Auto 4 eindelijk bekend is.

De release date is dinsdag 29 april 2008



Het spel komt tegelijk uit voor Xbox 360 en Playstation 3. Behalve dat is dit de eerste Third Person View GTA die tegelijk in Amerika en Europa uitkomt.

Helaas dus nog even wachten op de release. Ondertussen kan je natuurlijk wel de nieuwe GTA4 screenshots bekijken die we gister online hebben gezet of meedoen aan de grote GTAGames.nl winteractie waar je onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket kan winnen!

god zij dank 8)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...