Jump to content
Joriz

Rockstar Games maakt release datum GTA4 bekend!

Zojuist hebben we een perbericht ontvangen van Rockstar Games met het goede nieuws dat de release date van Grand Theft Auto 4 eindelijk bekend is.

De release date is dinsdag 29 april 2008

Het spel komt tegelijk uit voor Xbox 360 en Playstation 3. Behalve dat is dit de eerste Third Person View GTA die tegelijk in Amerika en Europa uitkomt.

Helaas dus nog even wachten op de release. Ondertussen kan je natuurlijk wel de nieuwe GTA4 screenshots bekijken die we gister online hebben gezet of meedoen aan de grote GTAGames.nl winteractie waar je onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket kan winnen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik vind wel jammer dat te lang moeten wachten want ik heb paasvakantie in laatste week van maart dus veel tijd om te spelen. Jammer niet op 2 april want dat is mijn verjaardag :7

Ja, maar we hebben ook een verlengd weekend voor O.H. Hemelvaart en Feest van de Arbeid (1,2,3,4 mei) althans in Belgie :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi dat eindelijk de officiële datum bekend is! Zelf heb ik geen PS3 of Xbox360 in bezit, maar wie weet schaf ik er ooit nog eentje aan. Vervelende is alleen, dat ik tegen die tijd bijna jarig ben en mijn geld dan nodig heb voor mijn rijbewijs. ^_^

Ach ja, ik zie wel hoe het gaat lopen. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is zeer goed nieuws! Nu hopen dat er ook een PC versie komt, een PS3 of Xbox aanschaffen vind ik weer overdreven, gezien het spel mij dan zo ongeveer 400 Euro zou kosten. :cab: Ik investeer liever in een goede PC. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi dat eindelijk de officiële datum bekend is! Zelf heb ik geen PS3 of Xbox360 in bezit, maar wie weet schaf ik er ooit nog eentje aan. Vervelende is alleen, dat ik tegen die tijd bijna jarig ben en mijn geld dan nodig heb voor mijn rijbewijs. ^_^

Ach ja, ik zie wel hoe het gaat lopen. :)

Shit... Daar gaat mijn geld... Ik kan prima wachten, alleen op het moment dat hij uitkomt wil ik het gewoon spelen. Maar ik denk toch dat ik hem niet ga kopen, vooral omdat ik niks heb met dat soort consoles en omdat ik het zonde van me geld vind om 460 (PS3 40GB + IV) euro te besteden aan een spel wat je binnen 50 uur (eerste keer) uitgespeeld hebt. :7 Dat komt neer op 9,2 euro per uur... Geen doen dus...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Shit... Daar gaat mijn geld... Ik kan prima wachten, alleen op het moment dat hij uitkomt wil ik het gewoon spelen. Maar ik denk toch dat ik hem niet ga kopen, vooral omdat ik niks heb met dat soort consoles en omdat ik het zonde van me geld vind om 460 (PS3 40GB + IV) euro te besteden aan een spel wat je binnen 50 uur (eerste keer) uitgespeeld hebt. :7 Dat komt neer op 9,2 euro per uur... Geen doen dus...

Maar het gaat niet om de tijd die je nodig hebt voor hey uispelen maar de totaal tijd die je het spel speeld. Die is bij mij iig heel hoog, zeker met online mode erbij.

Maar je koopt de ps3 niet alleen voor gta 4, er zijn genoeg andere spellen die niet op pc komen en wel op ps3.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is zeer goed nieuws! Nu hopen dat er ook een PC versie komt, een PS3 of Xbox aanschaffen vind ik weer overdreven, gezien het spel mij dan zo ongeveer 400 Euro zou kosten. :cab: Ik investeer liever in een goede PC. :)

Ik weet het nog niet echt, ik heb genoeg geld voor een console en GTA IV bij elkaar, dus daar ligt het probleem niet. Bovendien lijkt het me toch wel leuk, een console, maar ik weet niet of ik er wel de tijd voor heb :7

@hieronder: dat klopt opzich wel, maar ik zit eigenlijk meer met school... het is moeilijk om tijd te maken, als je veel voor school moet doen. :7 Ik koop die console in ieder geval nu niet, omdat ik het nu te druk heb, maar als het misschien over zo'n 100 dagen rustiger is op school, kan het goed zijn dat die console er komt. Overigens ben ik een hardcore-pc gamer sinds ik een computer heb, en ik vind dat computers ook geschikt zijn voor games hoor :7

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi, dat wordt dus lekker BINNEN koninginnendag vieren dit jaar! (Hopelijk... :duh:) :D:eten::dans::tu::Y_O_

EDIT:

Aan Galiorix hierboven me: Dan MAAK je toch tijd voor zo'n console? GTA IV is het waard man... Andere spellen ook trouwens. Grote voordelen zijn dat je op consoles niets zelf hoeft te installeren en je hoeft je geen zorgen te maken of een spel draait of niet, qua hardware. Nog een voordel is, dat je meer ruimte op je PC overhoudt om te doen voor dingen wat je op een PC hoort te doen: Internetten, muziek maken, films downloaden/editten, etc. imho.

Bewerkt: door Iscariah

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...