Jump to content
Joriz

Rockstar Games maakt release datum GTA4 bekend!

Zojuist hebben we een perbericht ontvangen van Rockstar Games met het goede nieuws dat de release date van Grand Theft Auto 4 eindelijk bekend is.

De release date is dinsdag 29 april 2008

Het spel komt tegelijk uit voor Xbox 360 en Playstation 3. Behalve dat is dit de eerste Third Person View GTA die tegelijk in Amerika en Europa uitkomt.

Helaas dus nog even wachten op de release. Ondertussen kan je natuurlijk wel de nieuwe GTA4 screenshots bekijken die we gister online hebben gezet of meedoen aan de grote GTAGames.nl winteractie waar je onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket kan winnen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Eindelijk worden we nu eens niet genaaid door Amerika :D Als ik geluk heb, verschijnt de PC-versie rond begin november (de PC-versie released vaak een half jaar later, kijk naar SA: oktober > juni), en dan kan ik 'm meteen voor m'n verjaardag vragen.

Daar van zal ik egt niet zeker zijn hoor.

Want Gta IV is een van de aller grootste games die RockStar maakt.

En Rockstar zei dat het voor de Next Gen is.

EN het ook zo zal blijven met games maken.

Dus als je een windows XP of de oudere versies hebt lukt het je niet om de game te instaleren

als het uitkomt voor de pc alleen voor de windows vista.

PS: Dit is alles wat is denk ik weet niks zeker behalve van die Next Gen is waar. :dans::dans::dans::dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk worden we nu eens niet genaaid door Amerika :D Als ik geluk heb, verschijnt de PC-versie rond begin november (de PC-versie released vaak een half jaar later, kijk naar SA: oktober > juni), en dan kan ik 'm meteen voor m'n verjaardag vragen.

Dus als je een windows XP of de oudere versies hebt lukt het je niet om de game te instaleren

PS: Dit is alles wat is denk ik weet niks zeker behalve van die Next Gen is waar. :dans::dans::dans::dans:

wtf wat praat jij?

veel next gen games runnen op windows xp

het licht meer aan je hardwarexD

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk, een triple post, iemand die niet ABN kan praten, iemand die praat over een PS2 versie van GTA IV (:7) en nog een spammerd die zijn 1000e post wil behalen. Ontopic: Eindelijk een datum, we hadden hem eigenlijk al lang moeten spelen maar een game is pas een game als hij echt klaar is. Nou Rockstar, kom maar op met die pc versie.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hoe krijg je die afteller?

REAGEER>KOPIEER DE CODE>LID MENU>INSTELLINGE>HANNDTEKENINGEN>PASTE(PLAKKEN)

ik snap hem niet helemaal

Je drukt op de reageer knop, onder de hoofdpost, je kopieert de code die tussen de tags staat en je kan er mee doen wat je wil, bijvoorbeeld als link of plaatje in je sig ;)

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het hoeft niet persee voor vindows vista te zijn.

want jij hebt misschien windows vista maar pentium3

Ik heb windowsxp pentium4 dan is mijne alsnog beter dn jou vista ik doe mar ene voorbeeld he

EN vista wil gaan stoppen met vista ze gaan door met xp met vista hebben ze veel klachten gekregen dus daar zou ik maar niet alte zeker over zijn;)

29 april, dat duurt niet zo lang meer. :)

Nee dat duurt niet zo lang meer neje:D

EN ik ben 1mei jarig dus dat duurt dan ook niet zo lang meer maar ik heb egt zin in 29april en 1 mei GtaIV vord zo zwaar vet he.

mvg bender

Hopelijk KLomt De Pls2 Versie Snel uit :S

Ey junk kan je geen nederlands typen en schrijven ofzo Matjo.

En hij komt niet voor de playstasion2 uit wij rijkere mensen dan jou hebben een playstasion 3 waar we heel dankbaar mee zijn als ik jou was zou ik er ook maar 1tje kopen als je gtaIV wil kunnen spelen.

tenzij je elke dag bij een vriend wil zijn

MvG, Bender

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk KLomt De Pls2 Versie Snel uit :S

Hij komt niet uit op de PlayStation 2 of op de eerste Xbox. Wel op de PlayStation 3 en Xbox 360.

Sommige games zijn tegenwoordig Vista-only (een lokmiddeltje van Windows). Maar dat wil niet zeggen dat het voor GTA IV ook zo zal zijn. Ik denk dat XP ook nog ondersteund zal worden aangezien je GTA San Andreas ook op Windows 2000 Professional kan draaien.

EN vista wil gaan stoppen met vista ze gaan door met xp met vista hebben ze veel klachten gekregen dus daar zou ik maar niet alte zeker over zijn;)

En je bron is? Maar XP ownt Vista wel. Vista is gewoon veel te veel bling bling waardoor alles trager opstart en die poep beveiliging blokkeert zelfs de banaalste dingen.

Ey junk kan je geen nederlands typen en schrijven ofzo Matjo.

En hij komt niet voor de playstasion2 uit wij rijkere mensen dan jou hebben een playstasion 3 waar we heel dankbaar mee zijn als ik jou was zou ik er ook maar 1tje kopen als je gtaIV wil kunnen spelen.

tenzij je elke dag bij een vriend wil zijn

'Ey junk' ik zou eerst zelf leren typen. Anders had je geweten dat PlayStation met een hoofdletter is en met een t en niet met een s. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...