Jump to content
Joriz

Rockstar Games maakt release datum GTA4 bekend!


Zojuist hebben we een perbericht ontvangen van Rockstar Games met het goede nieuws dat de release date van Grand Theft Auto 4 eindelijk bekend is.

De release date is dinsdag 29 april 2008



Het spel komt tegelijk uit voor Xbox 360 en Playstation 3. Behalve dat is dit de eerste Third Person View GTA die tegelijk in Amerika en Europa uitkomt.

Helaas dus nog even wachten op de release. Ondertussen kan je natuurlijk wel de nieuwe GTA4 screenshots bekijken die we gister online hebben gezet of meedoen aan de grote GTAGames.nl winteractie waar je onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket kan winnen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

29 april; staat genoteerd in mijn agenda. Met een grote, dikke, zwarte cirkel eromheen.

Ik kijk er al geruime tijd naar uit, dat wachten duurt f*ckin' lang.. En na het zien van de laatste trailer (''Move up, ladies'') en de vele screenshots, kijk ik er nóg méér naar uit; één ding weet ik wel, de lange wachttijd zal ruimschoots worden beloond. Het wordt een topperdertópgame! ^_^

Waarom? Omdat de verhalen over de game erg goed zijn, van wat je te zien krijgt. En élke verandering ten opzichte van de vorige delen, is een goede; GTA blijft GTA, maar élke weer beter. Dat rijden en wandelen als dronkeman, lijkt me ook geweldig.

Bewerkt: door Niko.Bellić

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk! Dacht al dat het niet meer zo lang zou duren :) Alleen nu nog wachten op een (eventuele) pc versie ;)

hoe krijg ik die afteller in een screensaver op op mijn bureaublad?

gr rodney

***@***.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja het is nu alleen nog maar wachten en wachten. Ik vindt het wel vervelend, dat Rockstar steeds maar de release heeft verschoven tot nu toe. hoop dat 29 april niet nog eens zal worden verschoven.

wie is het met me eens?

ohhw by the way:

weet iemand waar je t-shirts en\of sweaters kan bestellen met opdrukken van GTA 4?

alvast bedankt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

weet iemand waar je t-shirts en\of sweaters kan bestellen met opdrukken van GTA 4?

alvast bedankt!

Je kan misschien is in het Rockstar Warehouse, kijken hier vind je veel Rockstar goodies zoals T-shirts, petten, posters (enz). Waarschijnlijk vind je hier ook wel kleren met opdrukken van GTA 4.

Bewerkt: door GTA-Freak2

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...