thug Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 naar wat kijk je van maandag tot zondag ik zal beginnen.(alleen avond programmes) maandag:film avond dinsdag:familie,de nieuwe mama,spoed,jackass woensdag:familie,telefacts,jackass donderdag:familie,vinger aan de poot,spraakmakende patrouilles vrijdag:film avond zaterdag:kijk ik niet naar tv zondag:101 vragen aan...,de planckaerts,de week van sara nu aan jullie Reageren
EXIT Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 7-8h simpsons, voor de rest niets Reageren
Sandra Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb geen vast rooster Ik kijk bijna nooit tv. (Alleen naar dvd's of video's) Alleen tijdens avond-eten kijk ik naar mtv. (Pimp my Ride of RoomRaiders) En soms kijk ik wel eens docu's op Discovery of N.G.C. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 in de ochtend op discovery channel kijk ik: Brainiac-gewoon allemaal maffe proefjes Ray Mears-zo een gozer die steeds met allemaal volkstammen kennismaakt. FBI files-over een misdaad en dan zie je hoe de fbi het oplost How its made-hoe de meest simpele voorwerpen worden gemaakt Mission Implausible-een soort van stuntshow met 2 teams die allemaal opdrachten moeten doen dat is kijkplezier van 9 tot 12 en het is leuk en leerzaam Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik kijk uitsluitend Wie is de Mol (donderdagavond), Prison Break (ook donderdags), af en toe een film als die me aanstaat en tijdens het eten meestal RTL-Boulevard. Maar mijn gemiddelde aantal TV-uren per dag ligt dramatisch beneden het landelijk gemiddelde Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Er is alleen maar rotzooi op TV, als ik kijk kijk ik opsporing verzocht ofzo. Verder huren we alleen films. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 South park, Family Guy, the Simpsons, die MTV programma's en TMF en Gamekings (en s'ochtends fairy odd parrents , dat is soms echt te grappig) Reageren
Mirrrr Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik kijk Wie is de Mol en ik volg een aantal series zoals Prison Break en Law and Order maar die neem ik eigenlijk altijd op. Dus die kijk ik wanneer ik zin heb. Meestal gewoon een stel op 1 avond. Soms kijk ik As the World Turns om even bij te kijken maar dat is ook zelden nog tegenwoordig. En tijdens het eten 3th Rock from the Sun. Die heb ik allemaal al gezien maar dat blijf ik grandioos vinden. Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Southpark, That 70's show, en Spin city, dat is ook een meesterlijke serie. Reageren
tjoef Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Friends kijk ik bijna elke dag, ik heb alle afleveringen al bijna 2 keer gezien Southpark om 23.00 uur op TMF, ook elke dag Maar daarvoor nog American Dad op JIMtv om 22.30 uur. En 's morgens in het weekend kijk naar de herhalingen van de goede shows (brainiac, how it's made, stuntdawgs,...) En op vrijdag kijk ik op canvas eerst naar "spam" en daarna naar Desperate Housewifes En zaterdagavond pik ik eens een film mee. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Maandag 20:30 - 21:30 NCIS Woensdag 20:30 - 21:30 NCIS, 21:30 - 22:30 criminal minds Donderdag 21:30 - 23:30 Las Vegas Dat was het dan wel, vaak kijk ik ook nog voetbal en af en toe law and order. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Op donderdag natuurlijk Wie is de Mol?, maar verder heb ik ook niet echt een vast rooster. Soms een leuke film. Soms SouthPark, Family Guy of 2 Pints of Lager op Comedy Central. Heel af en toe ook nog wel een quiz als 1 tegen 100. Oh Vrijdag is ook redelijk vast, dat is bijna altijd TopGear en Brainiac. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik kijk elke avond van 7 tot half 8 naar de simpsons en van half 8 tot 8 uur naar south park. Voor de rest game ik meestal. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Maandag 20:30 - 21:30 NCIS Woensdag 20:30 - 21:30 NCIS Dinsdag 20:30 - 21:30 CSI Woensdag 20:30-21:30 CSI (Video) Overige dingen.... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Gtst, en muziek zenders. Er komt bijna nooit wat op tv, en als er wat leuks komt is het wel door de weeks. Meestal kijk ik ook nog wel eens op Film 1, of reality soaps. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.