NandroDavids Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het enige wat ik echt elke week kijk zijn de Eredivisie-samenvattingen op RTL 4 op zondagavond. Verder uiteraard de Champions League-wedstrijden, verschillende schaatsweekenden en op het moment ook de Australian Open; Allemaal sport dus. Daarnaast een enkele keer Herrie in de Keuken en Close to Home. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Di - Opsporing Verzocht, Opgelicht Do - Wie Is De Mol...? Vr - Wegmisbruikers, Top Gear enz. Zo - Mythbusters, Top Gear (BBC2) maar is gestopt Reageren
Daan007 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Het is meestal elke keer anders. Maar de vaste dingen die ik kijk zijn: -Eredivisie samenvattingen op zondag. -Gamekings op dinsdag. -Mythbusters en Dirty Jobs op woensdag. -Op vrijdag kijk ik meestal, als ik optijd klaar ben met werken, Top Gear. -En op zondag kijk ik, samen met half Nederland, Boer zoekt vrouw . Op zaterdag avond ben ik altijd weg en kijk dus ook geen tv. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 maandag:GTST, evt niks dinsdag:GTST, evt niks woensdag:GTST, evt niks donderdag:GTST, evt niks vrijdag:GTST, evt niks zaterdag:Paul de leeuw, drake en josh, evt niks zondag:we gaan nog niet naar huis (nieuw op nederland 1), evt niks GTST zie ik maar zelden hoor, maar als ik ervoor zit zie ik dat Reageren
Rensch Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Om eerlijk te zijn kijk ik nooit televisie De TV staat alleen maar aan als ik op de Xbox zit haha dus heb ook geen dagelijkse televisieavonden en volg ook niets Wel volgde ik 'Heroes' en 'Scubs' maar dat ligt nu allemaal stil vanwege de stakingen in Amerika van de schijvers -_- Reageren
Dastard Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 7-8 uur: The Simpsons of South Park 17 uur: That 70's Show (masterlijk -O-) 22:30: American Dad (ONGELOOFELIJK ) En soms Jackass of Celeberity Jackass. En soms Brainiac Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ma seinfield, friends Di seinfield, friends Wo seinfield, friends Do seinfield, friends Vr seinfield, friends Za Uri Geller Zo Peter R de Vries of Smaak Politie Reageren
Venzio Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 maandag:Bed dinsdag:Bed woensdag:Bed donderdag:Bed vrijdag:Geen vaste zaterdag:Geen Vaste zondag:Bed Moet vaak vroeg naar bed :S dat kan ook wel want ik ben 11 Reageren
ikt Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Hmmm, The Family Guy, NCIS, House.. Doordeweeks. Vrijdag: Top Gear, Blik op de weg, Brainiac. Dinsdag: GAMEKINGS! Zaterdag: meestal een film, of anders pak ik er een uit de kast met de processor. Zondag: Mythbusters, en een beetje rondzappen. Bewerkt: 1 februari 2008 door ikt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik kijk laatste tijd erg weinig tv, maar als ik kijk (vaak in weekend) dan is het: MTV (heel veel van die programmas), comedy central (bv. south park, famely guy), soms discovery en af en toe eens een film. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 naar wat kijk je van maandag tot zondag ik zal beginnen.(alleen avond programmes)maandag:film avond dinsdag:familie,de nieuwe mama,spoed,jackass woensdag:familie,telefacts,jackass donderdag:familie,vinger aan de poot,spraakmakende patrouilles vrijdag:film avond zaterdag:kijk ik niet naar tv zondag:101 vragen aan...,de planckaerts,de week van sara nu aan jullie Je kijkt ook spoed Oke mijn lijst Maandag:Films Dinsdag:Kijk ik geen tv Woensdag:Ned's survival gids donderdag:alles wat er maar komt Vrijdag:films Zaterdag:de nieuwe Uri Geller. Zondag:spoed, jou vrouw mijn vrouw Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Southpark, That 70's show, en Spin city, dat is ook een meesterlijke serie. Ik vind zelf That 70's show ook heel leuk, dat kijk ik elke avond. Verder nog Air Crash Investigation kijk vaak naar, op N.G.C Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Alle CSI's vind iuk wel leuk, Top Gear op vrijdag avond soms Uri Geller en films oja en ook nog de wedstrijden en Champions Leageu en Uefa Bewerkt: 27 februari 2008 door GTAinfo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.