sluipschutter Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter Reageren
K.O. Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dat is vrij normaal. Als je bij de eigenschappen van een map 'alleen-lezen' uitvinkt en je klikt op Toepassen/OK, ben je eigenlijk al klaar. Het komt vaker voor dat je, als je nog een keer kijkt, het vinkje er weer staat, maar dit zou geen belemmeringen meer moeten vormen. Als het goed is gedraagt de map zich alsof hij niet op 'alleen-lezen' staat. Mocht het niet werken dan zwerven er op het internet nog een aantal tools rond waarmee je elk kenmerk van alleen-lezen helemaal weg kunt halen, zoals Clear Read Only 1.1. Reageren
sluipschutter Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter ok waar kan ik die downloaden want wil een eigen wereld maken groeten sluipschutter Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter ok waar kan ik die downloaden want wil een eigen wereld maken groeten sluipschutter Die valt >>hier<< te downloaden. Reageren
fabio000 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hey ik heb alles geprobeerd me pc wilt de alleen lezen knop niet uit doen weet iemand iets hoe je mij kan helpen vriendelijke groeten:sluipschutter ok waar kan ik die downloaden want wil een eigen wereld maken groeten sluipschutter een nieuwe wereld? zeg het als die af is dan wil ik hem bekijken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.