Tommy VercettII Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Kijk deze link hieronder, achter het brandende busje van Gruppe sechs zie je een gebouw met donkere en lichte delen, maar volgens mij vormen de lichte delen een vrouwenlichaam! , of niet? http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2208 Bewerkt: 24 januari 2008 door Tommy VercettII Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Kijk deze link hieronder, achter het brandende busje van Gruppe sechs zie je een gebouw met donkere en lichte delen, maar volgens mij vormen de lichte delen een vrouwenlichaam! , of niet? http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2208 volgens mij niet hoor het is gwn schaduw Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ik kan het eigelijk niet vinden, kan je het niet precies aanwijzen?? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ik kan het eigelijk niet vinden, kan je het niet precies aanwijzen?? ja want ik zie het ook niet Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik vind het wel erg vergezocht, maar, wat jij wilt Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Naaa... ik begrijp wat je bedoelt maar je kan wat dat betreft zien wat je weilt in bepaalde dingen hoor. Reageren
mad_ce Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik zie allesinds geen vrouw. Maar dit herinnert me wel aan iets uit GTA Vice City. Om midernacht, kon je nabij de golfclub, als je naar een gebouw keek, een penis zien (in lichten dan wel). Typisch voor R* Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Trouwens op deze screen moet je naar die taxi kijken, lijkt net of er een kind achterop die bank zit (betekend ook weer dat mensen nu ook in taxi's kunnen) (Anders moet je hem ff in de gallerij bekijken, zie je hem beter hier!) Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 het zal dan wel gewoon een volwassen persoon zijn denk ik.... Reageren
K.O. Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Voor de mensen die niet weten wat er bedoeld wordt: Zit misschien wel wat in, maar kan ook door de lichten en/of de vorm van het gebouw komen. Een kind in die auto van Kai-ShockWave lijkt me erg sterk, aangezien die niet in het spel zullen zitten. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Ik zie allesinds geen vrouw. Maar dit herinnert me wel aan iets uit GTA Vice City. Om midernacht, kon je nabij de golfclub, als je naar een gebouw keek, een penis zien (in lichten dan wel). Typisch voor R* Maar in deze foto zie ik echt geen vrouw. Moeten we naar het linkse of het rechtse gebouw kijken. @ KO zie er nog steeds geen vrouw in. Zou goed kunnen dat er net als in vice city en san andreas via de kamers met licht en zonder licht weer een tekening is gemaakt. Bewerkt: 24 januari 2008 door Gta-killer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Weet je zeker dat je niet teveel aan vrouwen denkt? Eerst bewijs, dan geloven. Even met paint of zo de vorm van die "vrouw" overtrekken, en hem dan in dit topic plaatsen. Laat de andere jongens van dit forum ook even meegenieten! Reageren
Biocount Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Weet je zeker dat je niet teveel aan vrouwen denkt?Eerst bewijs, dan geloven. Even met paint of zo de vorm van die "vrouw" overtrekken, en hem dan in dit topic plaatsen. Laat de andere jongens van dit forum ook even meegenieten! lol wou dus net zeggen van.. volgens mij heeft ie teveel last van zn hormonen haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.