IV trailer Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik vond dit topic (ja wacht dan effe link plaats ik zometeen) nog geloofwaardiger maar die is op slot. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (betekend ook weer dat mensen nu ook in taxi's kunnen) Dit was ook al in Gta Sa aanwezig.. Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik hoop dat jullie het nu kunnen zien Reageren
DonLeone Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Er zijn altijd mensen die overal dingen in zien, net zoals dat je hier bijvoorbeeld Jezus in kunt zien als je het echt wilt: Maar waarschijnlijk zal er idd wel iets inzitten van een gebouw waar 's nachts een leuke vorm in te zien is;) Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het vér gezocht alsof je niets beters te doen hebt Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het vér gezocht alsof je niets beters te doen hebt Nee ik was er niet echt naar op zoek ofzo:P Maar mijn oog viel er echt plotseling op, en Rockstar kennende zou dat dus wel eens echt een vrouwenlichaam kunnen zijn Reageren
AwiVC Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik heb even een lijntje om het gebied gezet en er een vrouw van google ingezet om even te laten zien wat hij bedoeld> Ikzelf vind het vrij ver gezocht (zoals je kan zien aan de bestandsnaam xD), het is gewoon schaduw volgens mij. Reageren
AXIO Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 nu zie ik het, ik vind het nog steeds niet op een vrouwenlichaam lijken Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 of ik ben fantasieloos, of jij hebt er ontzettend veel Reageren
Biocount Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 lol .. sorry maar denk dat je in het begin van je puberteit zit en dat je nu vrouwen begint teontdekken hoe ze in elkaar steken.. want ik zie het er echt niet in en ben 23... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 als we zo beginnen, kunne we we zeggen dat alle gebouwen op vrouwen lijken Reageren
AwiVC Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 als we zo beginnen, kunne we we zeggen dat alle gebouwen op vrouwen lijken Of dat alle vrouwen op gebouwen lijken natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.