Jump to content

dingen in animatie brengen

Recommended Posts

Geplaatst:

Adobe ImageReady. Dit is een programma, waarmee je plaatjes achter elkaar kan afspelen, en zo een filmpje kan maken.

De trial kan je hier downloaden. (Je krijgt het bij de trial-download van photoshop CS3 extended).

Ik weet niet precies hoe ImageReady gaat, maar je kan voor sommige dingen altijd bij de Graphics Algemeen terecht.

Succes!

Geplaatst:

ik heb hem gedownload en ik start de setup op en hij zegt dat internet uit moet en ik heb alles afgesloten van internet maar hij blijft die error geven

Geplaatst:
ik heb hem gedownload en ik start de setup op en hij zegt dat internet uit moet en ik heb alles afgesloten van internet maar hij blijft die error geven

Open taakbeheer, via CTRL+ALT+DELETE, en ga naar processen. Zoek het process Iexplorer en druk op delete en dan op OK, als het process er meerdere keren in staat, moet je ze allemaal verwijderen. Daarna de setup laden en instaleren maar :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik al heb gezegd: Bij de Photoshop trial, krijg je ook de trial van ImageReady.

ImageReady is het programma waarmee je dingen in een animatie kan zetten.

Ik heb ook naar de plaatjes gekeken, en het gaat heel makkelijk met ImageReady.

Je moet al die mannetjes achter elkaar zetten, en dan de snelheid tussen de plaatjes zo aanpassen, zodat jij het goed vind.

Succes!

Edit: Je kan het ook in Graphics aanvraag posten. Dan laat je het door iemand anders doen. Bekijk wel eerst de regels, voordat je een topic aanmaakt!

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst:

Hier heb je 2 tutorials over ImageReady.

Tutorial van Gino

Tutorial van BaasB

Die van BaasB heb ik gevolgd, en ik denk als je die hebt gedaan, dan weet je ook wel hoe je die mannetjes achter elkaar in een animatie moet zetten.

Die van Gino heb ik eventjes doorgekeken, en die kan met zulk soort poppetjes denk ik wel handig zijn.

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...