Jump to content

V2 of V1 ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :cya:

K'heb een vraagje:

Hoe kun je nou weten welke V versie je hebt?

Want, als ik een savegame van allebeide versies probeer, valt gta elke keer uit, Dus ik weet niet wat voor versie ik heb en waarom die bij alle 2 versies uitvalt :o

En wie kan ff t-bone mendez voor me halen? :$

alvast bedankt :D Doei

GTASAsf2.b

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt op 2 manieren zien hoe je Versie 1 of 2 hebt. Ze zijn allebei even makkelijk, maar de ene gaat net ietsje sneller.

Ga naar het hoofdscherm van GTA San Andreas, dat is het eerste scherm dat je voor je krijgt als je het spel hebt opgestart. Kijk vervolgens rechtsbovenin. Zie je niets staan, heb je V1, zie je V1.01 of V2 staan heb je V2. Het enigste verschil met V1.01 is, dat je ook nog kunt modden.

De tweede manier is op zich nog wat sneller, ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

• ...568KB, dan heb je V1
  • ...562KB, dan heb je V2

Ik zal gelijk even uitzoeken welke je hebt, ik zal de savegame eventjes doen. ;)

Helaas, ik ben vergeten GTA SA opnieuw te installeren, de computer heeft laatst een systeem-herstel ondergaan en dus is het spel weg... Als iemand anders hem even wil doen? :)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Ik heb dus V1 zie ik ;) Bedankt voor het zeggen, maakt niet uit, iemand anders kan hem ( hopelijk als die wilt XD ) ook doen ;)

T Bone Mendez - Mission Passed!

Beloning: $5000

- Respect+

Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Ga naar het hoofdscherm van GTA San Andreas, [...] Het enigste verschil met V1.01 is, dat je ook nog kunt modden.

De tweede manier [...]

Manier één is voor modden, dus dat kan je al wegstrepen, bovendien (hier ben ik nadat ik was geattendeerd door Azer ( _O_ )) kan je met V1.01 niet modden. Excuses voor de berichten waar dat wel stond. V1.01 blijkt de versie te zijn van www.nomorehotcoffee.com en daar staat dat je dan V1.01 krijgt. Dat is dus de mod die het modden voorkomt. Alleen met V1 of de gepatchte V2 valt dus te modden. De patch die ik altijd geef om te kunnen modden zorgt dus dat er bugs worden verwijderd en dat je kan modden, en verandert de versie dus niet. Excusez moi :$ Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...