Jump to content

PS3 & XBOX 360 hetzelfde?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is niet om te fan fucken maar serieus

Er gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos)

Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf.

Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere?

Dit is niet om te fan fucken

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• XIDESIGN

7

• Gta-killer

3

• Swiggers

3

• Black Force

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Er gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos)

Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf.

Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere?

Op de Xbox360 zullen er mooiere graphics komen dan op de ps3

Swiggers :cya:

Geplaatst:

En waar haal die informatie vandaan?

Geplaatst:

wat ik (volgens mij) heb gelezen is dat alles wat rockstar tot nu toe op de xbox heeft laten zien en dat er binnenkort een preview sessie ... voor de ps3 komt, dus ik denk dat de screenshots tot nu toe van de x360 zijn.

maar rockstar heeft gezegt dat (buiten de downloadbare content) de versies excact het zelfde zouden zijn.

(verbeter me als ik het mis heb)

:cya:

Geplaatst:
wat ik (volgens mij) heb gelezen is dat alles wat rockstar tot nu toe op de xbox heeft laten zien en dat er binnenkort een preview sessie ... voor de ps3 komt, dus ik denk dat de screenshots tot nu toe van de x360 zijn.

maar rockstar heeft gezegt dat (buiten de downloadbare content) de versies excact het zelfde zouden zijn.

(verbeter me als ik het mis heb)

:cya:

Content waar je vast voor moet betalen in 09 ,dus daar verwacht ik niet veel van. Zal wel alleen story content zijn neits bijzonders.

Maar buitendat, ik hoop dat ze alle 2 gelijk zijn. Dan kan niemand janken haha ik heb ps3 is ie mooier..

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat op de Xbox360 (meestal) mooiere graphics zijn dan op de ps3

Bron: PS3Only ( PS ik weet niet of het wel dergelijk zo is, want PS3only heeft al meerdere mooie praatjes...) ^_^

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

De uitstel van de ps3 versie is grote onzin en is door een xbox fanboy bedacht.

Over welke versie er mooier komt uit te zien:

Natuurlijk zullen ze niet precies hetzelfde zijn. Ik denk dat allebei de versies zo zijn iets betere punten hebben en de slechtere punten.

Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn.

Geplaatst:

Omdat op de Xbox360 (meestal) mooiere graphics zijn dan op de ps3

Bron: PS3Only ( PS ik weet niet of het wel dergelijk zo is, want PS3only heeft al meerdere mooie praatjes...) ^_^

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat PS3only reclame gaat maken voor Xbox

Geplaatst:
De uitstel van de ps3 versie is grote onzin en is door een xbox fanboy bedacht.

Over welke versie er mooier komt uit te zien:

Natuurlijk zullen ze niet precies hetzelfde zijn. Ik denk dat allebei de versies zo zijn iets betere punten hebben en de slechtere punten.

Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn.

Ps3 is krachtiger :puh:

Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn.

Er is geen laadtijd toch? alleen als je het spel laad op het begin.

Correct me if im wrong.

En details boeit mij echt alleen de graphics.

Ps3 is krachtiger puh2.gif

Wat een kut opmerking.. Geheugen is het zelfde alleen die van xdoos is shared en van ps3 geplists.

Bewerkt: door XIDESIGN

Ja maar ik zou het fijn vinden als ik 30 seconde na het aanzetten van mijn ps3 meteen al kan spelen. (ookal zou ik om die hooguit 5 sec verschil geen punt maken).

Verder dingen die beetje kunnen verschillen: draw distace, detail, pop up

En over welke krachtiger is: ps3 geheugen loopt op hogere snelheid + de processor is veel krachtiger. Maar laten we hier geen discussie houden over welke console beter is, daar wordt ik onderhand ziek van.

Bewerkt: door Gta-killer
Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn.

Er is geen laadtijd toch? alleen als je het spel laad op het begin.

Correct me if im wrong.

En details boeit mij echt alleen de graphics.

Ps3 is krachtiger puh2.gif

Wat een kut opmerking.. Geheugen is het zelfde alleen die van xdoos is shared en van ps3 geplists.

Ik zeg r voor de rest niks mee dat die beter is, met krachtiger bedoel ik alleen vanwege de laadtijden :ch:

Ik zou GTA IV niet eens in een xbox 360 durven douwen, genaaid als er een kras op zit :O

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ah joh, niet zo zeuren.

Het verschil zal waarschijnlijk niet dermate groot zijn dat het te zien is. Het zal alleen zo zijn dat échte PS-spelers de PS-versie mooier vinden, en hetzelfde geld voor de X-doos.

Zeuren over of de delay door de PS3 versie komt is onzin. Ze hadden namelijk ook de X-doos-versie later uit laten komen dan de PS-versie (net als voorgaande GTA's) en dan zou er een grotere delay zijn voor jullie X-doos-fans.

Ik ben zelf van plan een PS3 te gaan halen, omdat ik de gameplay gewoon veel fijner vindt en alle GTA's op de PS gespeeld heb. Same goes voor mensen die helemaal gek van een X-doos zijn.

Not much of a problem, dus.

Geplaatst:
Ah joh, niet zo zeuren.

Het verschil zal waarschijnlijk niet dermate groot zijn dat het te zien is. Het zal alleen zo zijn dat échte PS-spelers de PS-versie mooier vinden, en hetzelfde geld voor de X-doos.

Zeuren over of de delay door de PS3 versie komt is onzin. Ze hadden namelijk ook de X-doos-versie later uit laten komen dan de PS-versie (net als voorgaande GTA's) en dan zou er een grotere delay zijn voor jullie X-doos-fans.

Ik ben zelf van plan een PS3 te gaan halen, omdat ik de gameplay gewoon veel fijner vindt en alle GTA's op de PS gespeeld heb. Same goes voor mensen die helemaal gek van een X-doos zijn.

Not much of a problem, dus.

Naja ik heb xdoos voor xbox live en de leukere games op moment gekocht. Zelf altijd trouwe ps fan geweest dus vandaar dat ik benieuwd ben (vond ook ps3 te duur, nu niet meer)

Geplaatst:

man o man microsoft butjes soms....de ps3 heeft dezelfde graphics als de doos! Waarom altijd zeggen dat die doos van jullie beter is?alleen met de content is de doos misschien uitgebreider....voor de rest, precies hetzelfde!De xbox misschien wat scherper en lichtere contrast, de ps op zijn beurt iets sneller met laden....gezeik de hele tijd....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...