XIDESIGN Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dit is niet om te fan fucken maar serieus Er gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos) Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf. Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere? Dit is niet om te fan fucken Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dit is niet om te fan fucken maar serieusEr gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos) Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf. Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere? Dit is niet om te fan fucken Op de Xbox360 zullen er mooiere graphics komen dan op de ps3 Swiggers Reageren
philip14 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dit is niet om te fan fucken maar serieusEr gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos) Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf. Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere? Dit is niet om te fan fucken Op de Xbox360 zullen er mooiere graphics komen dan op de ps3 Swiggers En waar haal die informatie vandaan? Reageren
WWW.outer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 wat ik (volgens mij) heb gelezen is dat alles wat rockstar tot nu toe op de xbox heeft laten zien en dat er binnenkort een preview sessie ... voor de ps3 komt, dus ik denk dat de screenshots tot nu toe van de x360 zijn. maar rockstar heeft gezegt dat (buiten de downloadbare content) de versies excact het zelfde zouden zijn. (verbeter me als ik het mis heb) Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 wat ik (volgens mij) heb gelezen is dat alles wat rockstar tot nu toe op de xbox heeft laten zien en dat er binnenkort een preview sessie ... voor de ps3 komt, dus ik denk dat de screenshots tot nu toe van de x360 zijn.maar rockstar heeft gezegt dat (buiten de downloadbare content) de versies excact het zelfde zouden zijn. (verbeter me als ik het mis heb) Content waar je vast voor moet betalen in 09 ,dus daar verwacht ik niet veel van. Zal wel alleen story content zijn neits bijzonders. Maar buitendat, ik hoop dat ze alle 2 gelijk zijn. Dan kan niemand janken haha ik heb ps3 is ie mooier.. Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Dit is niet om te fan fucken maar serieusEr gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos) Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf. Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere? Dit is niet om te fan fucken Op de Xbox360 zullen er mooiere graphics komen dan op de ps3 Swiggers En waar haal die informatie vandaan? Omdat op de Xbox360 (meestal) mooiere graphics zijn dan op de ps3Bron: PS3Only ( PS ik weet niet of het wel dergelijk zo is, want PS3only heeft al meerdere mooie praatjes...) Swiggers Bewerkt: 24 januari 2008 door swiggers Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 De uitstel van de ps3 versie is grote onzin en is door een xbox fanboy bedacht. Over welke versie er mooier komt uit te zien: Natuurlijk zullen ze niet precies hetzelfde zijn. Ik denk dat allebei de versies zo zijn iets betere punten hebben en de slechtere punten. Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. Reageren
philip14 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dit is niet om te fan fucken maar serieusEr gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos) Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf. Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere? Dit is niet om te fan fucken Op de Xbox360 zullen er mooiere graphics komen dan op de ps3 Swiggers En waar haal die informatie vandaan? Omdat op de Xbox360 (meestal) mooiere graphics zijn dan op de ps3Bron: PS3Only ( PS ik weet niet of het wel dergelijk zo is, want PS3only heeft al meerdere mooie praatjes...) Swiggers Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat PS3only reclame gaat maken voor Xbox Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 De uitstel van de ps3 versie is grote onzin en is door een xbox fanboy bedacht.Over welke versie er mooier komt uit te zien: Natuurlijk zullen ze niet precies hetzelfde zijn. Ik denk dat allebei de versies zo zijn iets betere punten hebben en de slechtere punten. Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. Ps3 is krachtiger Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. Er is geen laadtijd toch? alleen als je het spel laad op het begin. Correct me if im wrong. En details boeit mij echt alleen de graphics. Ps3 is krachtiger puh2.gif Wat een kut opmerking.. Geheugen is het zelfde alleen die van xdoos is shared en van ps3 geplists. Bewerkt: 24 januari 2008 door XIDESIGN Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Ja maar ik zou het fijn vinden als ik 30 seconde na het aanzetten van mijn ps3 meteen al kan spelen. (ookal zou ik om die hooguit 5 sec verschil geen punt maken). Verder dingen die beetje kunnen verschillen: draw distace, detail, pop up En over welke krachtiger is: ps3 geheugen loopt op hogere snelheid + de processor is veel krachtiger. Maar laten we hier geen discussie houden over welke console beter is, daar wordt ik onderhand ziek van. Bewerkt: 24 januari 2008 door Gta-killer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Zo zullen de laadtijden op de ene console misschien wat lager zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. zijn en op de andere console het contrast weer iets beter. Over algemeen zullen ze denk ik bijna gelijk zijn. Er is geen laadtijd toch? alleen als je het spel laad op het begin. Correct me if im wrong. En details boeit mij echt alleen de graphics. Ps3 is krachtiger puh2.gif Wat een kut opmerking.. Geheugen is het zelfde alleen die van xdoos is shared en van ps3 geplists. Ik zeg r voor de rest niks mee dat die beter is, met krachtiger bedoel ik alleen vanwege de laadtijden Ik zou GTA IV niet eens in een xbox 360 durven douwen, genaaid als er een kras op zit :O Bewerkt: 24 januari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Kanarie Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ah joh, niet zo zeuren. Het verschil zal waarschijnlijk niet dermate groot zijn dat het te zien is. Het zal alleen zo zijn dat échte PS-spelers de PS-versie mooier vinden, en hetzelfde geld voor de X-doos. Zeuren over of de delay door de PS3 versie komt is onzin. Ze hadden namelijk ook de X-doos-versie later uit laten komen dan de PS-versie (net als voorgaande GTA's) en dan zou er een grotere delay zijn voor jullie X-doos-fans. Ik ben zelf van plan een PS3 te gaan halen, omdat ik de gameplay gewoon veel fijner vindt en alle GTA's op de PS gespeeld heb. Same goes voor mensen die helemaal gek van een X-doos zijn. Not much of a problem, dus. Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ah joh, niet zo zeuren.Het verschil zal waarschijnlijk niet dermate groot zijn dat het te zien is. Het zal alleen zo zijn dat échte PS-spelers de PS-versie mooier vinden, en hetzelfde geld voor de X-doos. Zeuren over of de delay door de PS3 versie komt is onzin. Ze hadden namelijk ook de X-doos-versie later uit laten komen dan de PS-versie (net als voorgaande GTA's) en dan zou er een grotere delay zijn voor jullie X-doos-fans. Ik ben zelf van plan een PS3 te gaan halen, omdat ik de gameplay gewoon veel fijner vindt en alle GTA's op de PS gespeeld heb. Same goes voor mensen die helemaal gek van een X-doos zijn. Not much of a problem, dus. Naja ik heb xdoos voor xbox live en de leukere games op moment gekocht. Zelf altijd trouwe ps fan geweest dus vandaar dat ik benieuwd ben (vond ook ps3 te duur, nu niet meer) Reageren
dj.tappie Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 man o man microsoft butjes soms....de ps3 heeft dezelfde graphics als de doos! Waarom altijd zeggen dat die doos van jullie beter is?alleen met de content is de doos misschien uitgebreider....voor de rest, precies hetzelfde!De xbox misschien wat scherper en lichtere contrast, de ps op zijn beurt iets sneller met laden....gezeik de hele tijd.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.