Jump to content

PS3 & XBOX 360 hetzelfde?


XIDESIGN

Recommended Posts

Mensen toch wat een gezeur, als iedereen nou gewoon het nieuws volgt. :puh: nee nu even serieus, rockstar games heeft maanden terug gezegt dat zowel de playstation3 als de Xbox 360 hun voor en nadelen hebben, zo heeft rockstar north veel moeite gehad te programeren voor de ps3, dit is later opgelost.

Ook gingen er geruchten dat de game niet op een DVD past, maar ik denk dat dit onzin is, aangezien GTA IV niet overdreven groot is, vandaar verwacht ik dat dit geen probleem mag zijn.

En of de game in 1080p mooier zal zijn, dat zal wel zo zijn, maar niemand gaat de game in 1080p spelen, want hij word in 720p gemaakt, dus hoger kan niet eens. :puh: Als je dus een HD ready TV hebt, geniet je van de hoogst mogelijke GTA IV kwaliteit.

Mijn verwachtingen zijn dat de XBOX360 er iets zuiverder uit zal zien met de kleuren, omdat dit bij de meeste cross platform titels het geval is die tot nu toe zijn gereleased, en omdat de XBOX360 de gelukkige lead platform is, hopelijk de rollen de volgende keer omgedraait.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • XIDESIGN

    7

  • Gta-killer

    3

  • Swiggers

    3

  • Black Force

    3

Top Posters In This Topic

Mensen toch wat een gezeur, als iedereen nou gewoon het nieuws volgt. :puh: nee nu even serieus, rockstar games heeft maanden terug gezegt dat zowel de playstation3 als de Xbox 360 hun voor en nadelen hebben, zo heeft rockstar north veel moeite gehad te programeren voor de ps3, dit is later opgelost.

Ook gingen er geruchten dat de game niet op een DVD past, maar ik denk dat dit onzin is, aangezien GTA IV niet overdreven groot is, vandaar verwacht ik dat dit geen probleem mag zijn.

En of de game in 1080p mooier zal zijn, dat zal wel zo zijn, maar niemand gaat de game in 1080p spelen, want hij word in 720p gemaakt, dus hoger kan niet eens. :puh: Als je dus een HD ready TV hebt, geniet je van de hoogst mogelijke GTA IV kwaliteit.

Mijn verwachtingen zijn dat de XBOX360 er iets zuiverder uit zal zien met de kleuren, omdat dit bij de meeste cross platform titels het geval is die tot nu toe zijn gereleased, en omdat de XBOX360 de gelukkige lead platform is, hopelijk de rollen de volgende keer omgedraait.

Greetz,

Black Force

Zover ik weet heeft rockstar nooit iets gezegt of het al dan niet afwezig zijn van 1080P resoluties, hoe kom je erbij dat GTA IV niet op 1080p draait?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch wat een gezeur, als iedereen nou gewoon het nieuws volgt. :puh: nee nu even serieus, rockstar games heeft maanden terug gezegt dat zowel de playstation3 als de Xbox 360 hun voor en nadelen hebben, zo heeft rockstar north veel moeite gehad te programeren voor de ps3, dit is later opgelost.

Ook gingen er geruchten dat de game niet op een DVD past, maar ik denk dat dit onzin is, aangezien GTA IV niet overdreven groot is, vandaar verwacht ik dat dit geen probleem mag zijn.

En of de game in 1080p mooier zal zijn, dat zal wel zo zijn, maar niemand gaat de game in 1080p spelen, want hij word in 720p gemaakt, dus hoger kan niet eens. :puh: Als je dus een HD ready TV hebt, geniet je van de hoogst mogelijke GTA IV kwaliteit.

Mijn verwachtingen zijn dat de XBOX360 er iets zuiverder uit zal zien met de kleuren, omdat dit bij de meeste cross platform titels het geval is die tot nu toe zijn gereleased, en omdat de XBOX360 de gelukkige lead platform is, hopelijk de rollen de volgende keer omgedraait.

Greetz,

Black Force

dat moet ongeveer de perfecte uitleg zijn, indien het spel 1080p kon zou het misschien iets moier geweest zijn op PS3 maar wegen 720p zal er geen groot verschil zijn, maar iedereen die geen HD-TV heeft moet niet zeveren over graphs!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik blij dat ik net 26 inch HD tv heb gekocht.

Alleen 1080P (of i weet ik veel hoe) is FULL HD? Hoe kan dat mijn tv dit kan afspelen terwijl ik volgens mij geen Full HD tv heb.

Ik heb mijn XBOX instellingen op 1080i/p staan dus komt wel goed. Kwaliteit zal er zijn over 95 dagen..

Zelf vond ik Assasins Creed geweldig @ hd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch wat een gezeur, als iedereen nou gewoon het nieuws volgt. :puh: nee nu even serieus, rockstar games heeft maanden terug gezegt dat zowel de playstation3 als de Xbox 360 hun voor en nadelen hebben, zo heeft rockstar north veel moeite gehad te programeren voor de ps3, dit is later opgelost.

Ook gingen er geruchten dat de game niet op een DVD past, maar ik denk dat dit onzin is, aangezien GTA IV niet overdreven groot is, vandaar verwacht ik dat dit geen probleem mag zijn.

En of de game in 1080p mooier zal zijn, dat zal wel zo zijn, maar niemand gaat de game in 1080p spelen, want hij word in 720p gemaakt, dus hoger kan niet eens. :puh: Als je dus een HD ready TV hebt, geniet je van de hoogst mogelijke GTA IV kwaliteit.

Mijn verwachtingen zijn dat de XBOX360 er iets zuiverder uit zal zien met de kleuren, omdat dit bij de meeste cross platform titels het geval is die tot nu toe zijn gereleased, en omdat de XBOX360 de gelukkige lead platform is, hopelijk de rollen de volgende keer omgedraait.

Greetz,

Black Force

Zover ik weet heeft rockstar nooit iets gezegt of het al dan niet afwezig zijn van 1080P resoluties, hoe kom je erbij dat GTA IV niet op 1080p draait?

Simpel, omdat rockstar de game maakt in 720p resolutie, en niet in 1080p, dit is bij de eerste trailer bekend gemaakt, waarom zou ik zoiets verzinnen?

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet om te fan fucken maar serieus

Er gaat een "gerucht" of is feitelijk nieuws i dont care, maar dat de delay komt door de ps3 versie.. Vink dan niet zo erg (ja heb zelf xdoos)

Maar ik heb ook gelezen dat ps3 versie nu gelijk is met xbox versie of zelfs ingehaald, weet niet of ze met graphics bedoelen of de game zelf.

Nu is mijn vraag, zal het spel op beide consoles kwa graphics en frame rate precies hetzelfde zijn @ HD? 1080i/p of zal de 1 mooier zijn als de andere?

Dit is niet om te fan fucken

Op de Xbox360 zullen er mooiere graphics komen dan op de ps3

Swiggers :cya:

En waar haal die informatie vandaan?

Omdat op de Xbox360 (meestal) mooiere graphics zijn dan op de ps3

Bron: PS3Only ( PS ik weet niet of het wel dergelijk zo is, want PS3only heeft al meerdere mooie praatjes...) ^_^

Swiggers :cya:

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat PS3only reclame gaat maken voor Xbox

Dit slaat opzich helemaal nergens op !

ik ben zelf ook een PS fan, en ik geef ook toe dat de graphics op de Xbox beter/mooier zijn.

Maarjah, iedereen zijn eigen mening ^_^

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al genoeg topics over te vinden op dit forum. En het maakt niet echt uit welke mooier zal zijn, want de verschillen zullen minimaal zijn. Je koopt gewoon de console met de games die jou het meeste aanspreken. En misschien ook voor de extra functies. Volgende maand komt een PS3 preview uit met misschien wat screenshots, dan kunnen we die gaan vergelijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, wat ik me afvraag bijna alle xboxen hebben geen HDMI uitgang alleen de Elite.. En de playstation wel..

Natuurlijk is het met hdmi kabel in een hd tv nog mooier als alleen hd kabel? Dus dit betekent dat het op de ps3 mooier zal zijn als op normale xdoos zonder hdmi uitgang?

//Edit : Lees net dat alleen 60gb ps3 HDMI uitgang heeft.

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

Btw, wat ik me afvraag bijna alle xboxen hebben geen HDMI uitgang alleen de Elite.. En de playstation wel..

Natuurlijk is het met hdmi kabel in een hd tv nog mooier als alleen hd kabel? Dus dit betekent dat het op de ps3 mooier zal zijn als op normale xdoos zonder hdmi uitgang?

//Edit : Lees net dat alleen 60gb ps3 HDMI uitgang heeft.

De 40 GB ps3 heeft ook gewoon hdmi uitgang.

Maar het verschil moet zo klein zijn dat het bijna niet te zien is + allebei de versies hebben zen goede en slechtrere punten tov de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, we mogen van geluk spreken dat de playstation versie indentiek is geworden aan de XBOX360 versie, want dit heeft rockstar namelijk gedaan in de tijd van het uitstel, wegens contracten mocht de XBOX360 versie niet eerder gelancheert worden, een klap in het gezicht van microsoft dus.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch wat een gezeur, als iedereen nou gewoon het nieuws volgt. :puh: nee nu even serieus, rockstar games heeft maanden terug gezegt dat zowel de playstation3 als de Xbox 360 hun voor en nadelen hebben, zo heeft rockstar north veel moeite gehad te programeren voor de ps3, dit is later opgelost.

Ook gingen er geruchten dat de game niet op een DVD past, maar ik denk dat dit onzin is, aangezien GTA IV niet overdreven groot is, vandaar verwacht ik dat dit geen probleem mag zijn.

En of de game in 1080p mooier zal zijn, dat zal wel zo zijn, maar niemand gaat de game in 1080p spelen, want hij word in 720p gemaakt, dus hoger kan niet eens. :puh: Als je dus een HD ready TV hebt, geniet je van de hoogst mogelijke GTA IV kwaliteit.

Mijn verwachtingen zijn dat de XBOX360 er iets zuiverder uit zal zien met de kleuren, omdat dit bij de meeste cross platform titels het geval is die tot nu toe zijn gereleased, en omdat de XBOX360 de gelukkige lead platform is, hopelijk de rollen de volgende keer omgedraait.

Greetz,

Black Force

Zover ik weet heeft rockstar nooit iets gezegt of het al dan niet afwezig zijn van 1080P resoluties, hoe kom je erbij dat GTA IV niet op 1080p draait?

Simpel, omdat rockstar de game maakt in 720p resolutie, en niet in 1080p, dit is bij de eerste trailer bekend gemaakt, waarom zou ik zoiets verzinnen?

Greetz,

Black Force

Je kunt een game niet in een resolutie "maken".. Dat de trailers draaien op 720 wilt niet zeggen dat 1080p niet ondersteund wordt, misschien loopt de game op dit moment nog niet soepel op 1080p, of misschien zit er helemaal geen 1080p of misschien nog iets anders. Je weet het niet..

Mensen, we mogen van geluk spreken dat de playstation versie indentiek is geworden aan de XBOX360 versie, want dit heeft rockstar namelijk gedaan in de tijd van het uitstel, wegens contracten mocht de XBOX360 versie niet eerder gelancheert worden, een klap in het gezicht van microsoft dus.

Greetz,

Black Force

speculatie..

Link to comment
Delen op andere websites

Deze geruchten komen door mtv, http://www.mtv.com/news/articles/1580161/2...123/index.jhtml

Die zeggen dat een vertegenwoordiger van rockstar heeft laten weten dat het deels door de problemen met ontwikkelen op de ps3 de vertraging is gekomen (wat niet zo vreemd lijkt, aangezien er zoveel andere spellen ook om dezelfde redenen uitgesteld zijn voor de ps3)

Maar hoe het ook komt, het maakt niet uit we zien het spel eindelijk op 29 april zelf in actie en dat is toch waar het om draait.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Deze geruchten komen door mtv, http://www.mtv.com/news/articles/1580161/2...123/index.jhtml

Die zeggen dat een vertegenwoordiger van rockstar heeft laten weten dat het deels door de problemen met ontwikkelen op de ps3 de vertraging is gekomen (wat niet zo vreemd lijkt, aangezien er zoveel andere spellen ook om dezelfde redenen uitgesteld zijn voor de ps3)

Maar hoe het ook komt, het maakt niet uit we zien het spel eindelijk op 29 april zelf in actie en dat is toch waar het om draait.

Dit is al weer oud nieuws.. Was de 23ste al bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb weer hele andere dingen gehoord, namelijk dat er op een playstation disc veel meer past dan op een xbox disc en dat ze een oplossing zochten om de versies identiek te houden in grootte. Ik geloof dat ik dat op gamekings.tv had gelezen. En dat de playstation achterligt komt door progammeren. (Ja allemaal geruchten zal even kijken voor een bron)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...