Jump to content

Death Row


NickBonJovi

Recommended Posts

Op het gebied van de Framerates ben ik geen expert, maar voor een speciale tactiek kan ik je wel helpen.. :) Zorg ervoor dat je al zover bent dat je ergens een helikopter kunt nemen, en daarmee vlieg je naar de Malibu Club. Als je de missie hebt gestart, vlieg je met de helikopter naar de loods, schiet snel de bewakers neer en andere lastposten en je bevrijdt Lance. Daarna kun je twee dingen doen;

  • Je pakt de Sentinel die naast de loods geparkeerd staat en je gaat op goed geluk.
  • Je pakt de Sentinel en gaat over de rode brug die je ziet als je gelijk rechts gaat als je van de vuilnisbuilt afbent, en daarna ga je weer links door een steegje.
  • Je pakt de Trashmaster die een stukje verderop staat en je gaat daarmee wegrijden, deze is erg stevig en dus lastig van de weg te beuken.

Deze tips lijken me voldoende om de missie te halen. ;)

Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

[*]Je pakt de Sentinel en gaat over de rode brug die je ziet als je gelijk rechts gaat als je van de vuilnisbuilt afbent, en daarna ga je weer links door een steegje.

Beste tip, deed ik ook nadat 't een paar keer niet gelukt was!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, framerate is opgelost.

En de missie heb ik gehaald door goed uit te kijken, van een afstand op de bewakers schieten en snel wegrijden in de sentinel.

Ben nu bij de 2e missie van Vercetti (dat huis is awesome :o die helikopter _O_ } en ik heb de filmstudio gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...