Jump to content

Wat vind jij van de release date?


Capodaano

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de release date?

    • Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36


Recommended Posts

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

Bewerkt: door Joriz
release datum toegevoegd voor duidelijkheid
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Capodaano

    6

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    5

Mensen zeur allemaal niet zo, wees blij dat het in april komt, als het niet uitgesteld was, was GTA IV echt een flop geworden.

Dan Houser heeft tevens toegevoegd van GTA IV iets ongelooflijks te maken, en hij hoopt dat wij dat kunnen zien en merken aan de game, ik ben dus erg benieuwd.

Ik vind de release datum TOP!! mooi in de vakantie, mooier kan niet, extra veel tijd om gelijk heel lang en vaak GTA IV te spelen, en mensen, wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zeur allemaal niet zo, wees blij dat het in april komt, als het niet uitgesteld was, was GTA IV echt een flop geworden.

Dan Houser heeft tevens toegevoegd van GTA IV iets ongelooflijks te maken, en hij hoopt dat wij dat kunnen zien en merken aan de game, ik ben dus erg benieuwd.

Ik vind de release datum TOP!! mooi in de vakantie, mooier kan niet, extra veel tijd om gelijk heel lang en vaak GTA IV te spelen, en mensen, wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Greetz,

Black Force

Ik ben het met je eens. Ik ben voor het eerst in mijn leven niet blij dat ik op vakantie ga :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat is nou 3 maanden dan, niks toch??

Deze dag zonder gta morgen weer niet overmorgen weer niet.....

Ze moesten ook wel weer gelijk eind april he?

Overgens vind ik het nu even niet erg omdat ik na IV jaar verstoffen gta vice city uit de kast heb gepakt, omdat ik vroeger niet in staat was geweest om het uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...