Jump to content

Wat vind jij van de release date?


Capodaano

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de release date?

    • Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36


Recommended Posts

Tsjongejongejonge ik ben heel erg teleurgesteld... hij zou eiglyk vorig jaar al uitkome maar... IK MOEST NOG ES FF EEN PAAR MAANDE W8TEN! EN NOG LANGER OMDAT IK GEEN PS3 HEB MAAR EEN PC!!! :duh::N:N

k had de gta4 versie van oktober niet eens willen hebben als die dan zou komen... als je de screens en sfeer van de filmpjes van nu bekijkt en die van september/oktober.. lijkt t wel alsof dit een compleet betere gta is..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Capodaano

    6

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    5

Tsjongejongejonge ik ben heel erg teleurgesteld... hij zou eiglyk vorig jaar al uitkome maar... IK MOEST NOG ES FF EEN PAAR MAANDE W8TEN! EN NOG LANGER OMDAT IK GEEN PS3 HEB MAAR EEN PC!!! :duh::N:N

k had de gta4 versie van oktober niet eens willen hebben als die dan zou komen... als je de screens en sfeer van de filmpjes van nu bekijkt en die van september/oktober.. lijkt t wel alsof dit een compleet betere gta is..

Ze konden toch de bijna affe versie in oktober laten uitkomen en de affe dan in april, en degen die de onaffe hebben krijgen dan gratis recht op de affe

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven

this makes no sense... da's een beetje erg wanhopig als ze je een half spel geven om de tijd te doden tot de volledige versie te verkrijgen is en die dan ook nog eens gratis weggeven. Dan verliezen ze dik geld kwa productiekosten

Bewerkt: door ReVeRt
Link to comment
Delen op andere websites

Omg hoe dom kan je zijn...

Denk je nou echt dat iemand een spel die niet af is gaan produceren en aan de winkels verkopen.

Voor een paar mensen die zo nodig GTA moeten spelen.

En leer eens fatsoenlijk typen.

Link to comment
Delen op andere websites

Omg hoe dom kan je zijn...

Denk je nou echt dat iemand een spel die niet af is gaan produceren en aan de winkels verkopen.

Voor een paar mensen die zo nodig GTA moeten spelen.

En leer eens fatsoenlijk typen.

Al mijn woorden waren fatsoenlijk getypt behalve 'affe'...

En ze verliezen toch geen geld omdat je al betaald hebt voor de eerste versie

Link to comment
Delen op andere websites

Omg hoe dom kan je zijn...

Denk je nou echt dat iemand een spel die niet af is gaan produceren en aan de winkels verkopen.

Voor een paar mensen die zo nodig GTA moeten spelen.

En leer eens fatsoenlijk typen.

Al mijn woorden waren fatsoenlijk getypt behalve 'affe'...

En ze verliezen toch geen geld omdat je al betaald hebt voor de eerste versie

EHmm..Ze moeten eerst de versie die nog niet klaar is produceren, dus laten drukken en naar alle allerlei landen laten brengen. Dan krijgen ze daar geld voor, en als het spel dan klaar is moeten ze nog een keer het spel zo vaak laten drukken en verschepen. Dat is dus dubbele kosten, dus verliezen ze wel geld.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

slechte release date

hij zou eerst in oktober 2007 komen dan zeiden mensen begin 2008

dan word er weer gezegd eind maart 2008

maar nee hoor...April 29 2008

als gta 4 weer word uitgesteld dan word ik GEK!(maar denk dat ie wel op 29 april komt zeker weten)

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij in de buurt is er een winkel op 28 april van af 23:00 (speciaal voor gta iv) open :eten: ik ga hem dan waarschijnlijk halen :dans::tu:

w00t je heb geluk dat die winkel echt voor gta 4 om 23:00 open gaat :eten: :eten: :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

er wordt dudelijk heel veel tijd en inzet in deze GTA game gepropt want LC is heelwat groter geworden en ook mooier en het hele spel is gwoon heel realistisch aan het worden en daar is best wat tijd voor nodig dus we moeten nog even geduld hebben tot 29 april het is gwoon niet anders :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nooit erg gevonden dat de release date is uitgesteld, toen het oktober was had ik toch nog geen PS3, en nu ik een PS3 heb amuseer ik mij meer dan genoeg met COD4.

Trouwens als GTA IV in oktober was uitgekomen, hadden we waarschijnlijk toch een bug-game gehad zoals VCS. Dan kunnen we beter een half jaartje wachten, en een veel betere game krijgen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...