Jump to content

Wat vind jij van de release date?


Capodaano

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de release date?

    • Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36


Recommended Posts

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Capodaano

    6

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    5

Nogal laat -_- had 'm eerder verwacht. Tis stom dat hij toendertijd in Oktober uitgesteld was en toen werd er gezegd: tussen januari en april (ofzoiets) ... en welke datum pakken ze dan? Bijna de laatste dag van April... LAME!

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal laat -_- had 'm eerder verwacht. Tis stom dat hij toendertijd in Oktober uitgesteld was en toen werd er gezegd: tussen januari en april (ofzoiets) ... en welke datum pakken ze dan? Bijna de laatste dag van April... LAME!

Beter dan de laatste dag van april dan zijn alle winkels gesloten (i.v.m. koninginnendag of hoe je het ook mag schrijfen)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben wel blij dat hij zo laat komt want hoe langer ze werken hoe mooier en perfecter word :D:D maja

als we ma na school meote en in het geval mensen die al werken kun je zowieso al bijna ni spele want je komt thuis je moet ff ete en dan heb je al haast geen tijd :( majaa ik hoop dat hij in een vakantie uit komt dan gaik hem kope en dan 24 uur spele :puh:

maja

later

Link to comment
Delen op andere websites

maby raar maar ik was gisteren bij de freerecord shop en ik zag daar achter zag ik gta IV liggen xbox360 versie en playstation versie 2 van elk stuk , dan vraag ik me af waarom ie pas in april uitkomt. :?

ik had gevraagt maar hij zei dat dat reserveringen waren :?

Link to comment
Delen op andere websites

maby raar maar ik was gisteren bij de freerecord shop en ik zag daar achter zag ik gta IV liggen xbox360 versie en playstation versie 2 van elk stuk , dan vraag ik me af waarom ie pas in april uitkomt. :?

ik had gevraagt maar hij zei dat dat reserveringen waren :?

Ik denk dat hij bedoeld dat dat het preorder pakket is. Die kan je volgens mij in elke winkel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...