Jump to content

Wat vind jij van de release date?


Capodaano

Wat vind jij van de release date?  

691 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de release date?

    • Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36


Recommended Posts

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michaelfivez

    8

  • Capodaano

    6

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    5

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

Nouw ik ben het meest teleurgestelt over de consle's waar hij op uit komt , hoewel ik alleen een P.C heb begrijp ik best dat rockstar games , niet weer eens een groote fout wil maken net als bij GTA SA (grand teft auto san andreas) met de hot coffe mod.Nouw ik hoop dat hij op een personal computer (P.C) uit komt xP.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

Nouw ik ben het meest teleurgestelt over de consle's waar hij op uit komt , hoewel ik alleen een P.C heb begrijp ik best dat rockstar games , niet weer eens een groote fout wil maken net als bij GTA SA (grand teft auto san andreas) met de hot coffe mod.Nouw ik hoop dat hij op een personal computer (P.C) uit komt xP.

Dat was hun eigenschuld, dan moeten ze maar niet zoiets erin zetten.

Dat die mode gevonden werd konden ze al aan zien komen, dan moeten ze zo'n geintjes eruit laten.

On-topic:

Juist goed dat ie wat uitstel heeft, betere modes en minder bugs :D

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

ze hebben gezegt tussen februari en april en dit zit al haast in maart

Link to comment
Delen op andere websites

Zwaar teleurgesteld, omdat xbox360 bezitters moeten wachten tot de PS3 versie af is.

je kan het ook is positief zien.. ze hebben nu nog meer aan het spel toegevoegt

waardoor het spel nog meer speel waarde zal hebben

Of minder ! kijk maar naar SA beta dat zag er veel mooier uit ,meer mogelijk heden

en omdat het bij xbox nog ouderwets op een dvdtje moet zullen ze de kwaliteit gaan balanceren

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de datum wel goed maar ben wat teleurgesteld ik had mezelf beloofd met de release hem te gaan halen maar ben dan drie dagen met school weg dat is zwaar *** nu zal mijn pa die moeten gaan halen want ik heb schrik voor het zinnetje SOLD OUT !

grtz, maikel0230

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de datum wel goed maar ben wat teleurgesteld ik had mezelf beloofd met de release hem te gaan halen maar ben dan drie dagen met school weg dat is zwaar *** nu zal mijn pa die moeten gaan halen want ik heb schrik voor het zinnetje SOLD OUT !

grtz, maikel0230

Kijk uit dat je pa het niet gaat spelen :puh: . Dan kom je terug en dan zie je dat hij op de helft is, of houd je vader niet zo van games?

Ontopic:

Ik vind de release date niet tegenvallen. Hij is juist goed getimed. Nu kan ik in de meivakantie spelen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk uit dat je pa het niet gaat spelen :puh: . Dan kom je terug en dan zie je dat hij op de helft is, of houd je vader niet zo van games?

Ontopic:

Ik vind de release date niet tegenvallen. Hij is juist goed getimed. Nu kan ik in de meivakantie spelen ^_^ .

Wel, pilot, dat vind ik nu dus ook eens... Wij, in België, hebben de donderdag en vrijdag (1 en 2 mei) vrij... :eten: Dat betekent zoveel als een verlengd weekendje gamen!!!! _O_ _O_

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

k zou als ik jullie was ps3 kope... dat is gewoon de toekomst, blu-ray enz past gewoon meer op dan een hd-dvd... en toshiba is trouwens gestopt met hd-dvd, blu-ray heeft al gewonne

Tgata niet om da bluray ding e. Dat kun je altijd appart kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

k zou als ik jullie was ps3 kope... dat is gewoon de toekomst, blu-ray enz past gewoon meer op dan een hd-dvd... en toshiba is trouwens gestopt met hd-dvd, blu-ray heeft al gewonne

Tgata niet om da bluray ding e. Dat kun je altijd appart kopen.

Dan kan je beter een PS3 kopen want dan ben je nog goedkoper uit

Link to comment
Delen op andere websites

k zou als ik jullie was ps3 kope... dat is gewoon de toekomst, blu-ray enz past gewoon meer op dan een hd-dvd... en toshiba is trouwens gestopt met hd-dvd, blu-ray heeft al gewonne

Tgata niet om da bluray ding e. Dat kun je altijd appart kopen.

Dan kan je beter een PS3 kopen want dan ben je nog goedkoper uit

Sony neemt het heel slim aan. Bij PS2 kwam DVD op, wat doen ze, ze steken er een dvd speler in en dus had je gameconsole+dvdspeler voor 'niet veel geld'.

Nu doen ze juist hetzelfde. Blu-rayspeler kost tot nog toe gemiddeld 400 euro. Sony steekt er gewoon een BR-speler in hun PS3 et voila. 400 (of 600) euro en je hebt alles ineen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

k zou als ik jullie was ps3 kope... dat is gewoon de toekomst, blu-ray enz past gewoon meer op dan een hd-dvd... en toshiba is trouwens gestopt met hd-dvd, blu-ray heeft al gewonne

Tgata niet om da bluray ding e. Dat kun je altijd appart kopen.

Dan kan je beter een PS3 kopen want dan ben je nog goedkoper uit

Sony neemt het heel slim aan. Bij PS2 kwam DVD op, wat doen ze, ze steken er een dvd speler in en dus had je gameconsole+dvdspeler voor 'niet veel geld'.

Nu doen ze juist hetzelfde. Blu-rayspeler kost tot nog toe gemiddeld 400 euro. Sony steekt er gewoon een BR-speler in hun PS3 et voila. 400 (of 600) euro en je hebt alles ineen. :tu:

Ja maar bijna iedereen had naast zijn ps2 een dvd speler staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...