Jump to content

savegames

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand wat ik nog meer met savegames moet doen dan in map van gta sa user files moet zetten want ik heb v1 sa en v1 savegame aleen hij begint overnieuw en soms wil ie niet?

Geplaatst:
weet iemand wat ik nog meer met savegames moet doen dan in map van gta sa user files moet zetten want ik heb v1 sa en v1 savegame aleen hij begint overnieuw en soms wil ie niet?

je moet de gegeven in de map zetten waar ook user fils in staat

Geplaatst:
ow ja khbe ook nog noobmode aan staan doet die save file daarom het misschien niet?

Klopt, als je een mod als noobmode gebruikt, moet je ook een savegame nemen waarbij die mod is gebruikt. Anders werkt het niet. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt de noobmode aan?

Start je dan een New Game?

Ja anders kan dat niet.

Savegame en noobmode gaan niet samen,

want als je de noobmode aan hebt staan kan je geen loaded game starten.

Dus dan werkt een save game ook niet.

Alleen kan ik je wel aanraden om de Save Enywhere aan te doen en dan te saven..

Zo kan het denk ik wel ook.. ^_^

Ik heb zelf ook de noobmode :D duss...

PS: Moet ietsje sneller typen dutchy was me voor :puh:

Nou succes :tu:

Unmountable Tijmen :7

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Dat maakt op zich niet uit wat je eerst plaatst, aangezien de mod toch alleen maar op een soortgelijke savegame werkt. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

hij zegt nu als ik noobmode niet geinstald heb van gta sa.exe werkt niet meer hoe kan ik dat oplossen

en dan bedoel ik dat als ik de avegame aanklik en dan wordt het zwart beeld en dan zegt ie dat

Bewerkt: door tinyq
Geplaatst:

Nee, je moet uiteraard wel de n00bmode-savegame gebruiken met de n00bmode-mod, anders lukt het niet. Zo kun je ook geen V2 savegames spelen met een V1 spel, tenzij je dus de V2 bestanden hebt... ;)

Geplaatst:
Nee, je moet uiteraard wel de n00bmode-savegame gebruiken met de n00bmode-mod, anders lukt het niet. Zo kun je ook geen V2 savegames spelen met een V1 spel, tenzij je dus de V2 bestanden hebt... ;)
nee ik heb wel v1 sa en v1 save game maar dan zegt ie dat en noobmode is niet geinstald
Geplaatst:

Ja, dat bedoel ik dus ook. :Y Je moet dus eerst de n00bmode installeren, voordat je de savegame kan spelen die met de n00bmode is gemaakt... ;)

Geplaatst:

Dan moet je noobmode ook niet installeren :puh: Als de savegame dan niet werkt, heb je nog andere main.scm of script.img modificaties in GTA San Andreas zitten. Installeer GTA San Andreas helemaal opnieuw om zeker te weten dat je spel 'clean' is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...