Jump to content

Waar ben jij op 29 April?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is bekend dat IV op 29 April uitkomt. Het is dan vakantie. Veel mensen gaan dan weg. Dus dan heb ik een duidelijke vraag:

Waar ben jij op 29-04-2008???

Ik ben dan op vakantie in Zuid-Frankrijk en ik kom zondag pas weer terug.

Bewerkt: door GTAGijsso
  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• philip14

4

• M.Goodkat

3

• 7nightwing7

3

• Kai-ShockWave

3

Geplaatst:

Waar ik dan ben ? Binnen GTA IV spelen offc. Geen telefoontjes. Deur gaat op slot. Dolby kit gaat aan. Drinken en chips etc. bij de hand. Wil die komende uren niet meer opstaan om iets te pakken etc. Dit wordt voor mij een game dag :tu:

Wacht ! Heb ook nog een vriendin waar ik mee samenwoon. :duh:

ik ook gewoon thuis

ik heb even gekeken en ik heb dan geen vakantie

Bewerkt: door js007

Ik snap niet hor, pre-orderen komt ie straks nog later ook als je bijvoorbeeld bij de bart-smit besteld.

Ja kan toch gewoon dag van de release tegen openingstijd voor de deur staan? Of bijvoorbeeld naar MediaMarkt?

Maar kga em zeker @ die dag halen =] dus ik ben thuis

Bewerkt: door XIDESIGN
Geplaatst:
Ik snap niet hor, pre-orderen komt ie straks nog later ook als je bijvoorbeeld bij de bart-smit besteld.

Ja kan toch gewoon dag van de release tegen openingstijd voor de deur staan? Of bijvoorbeeld naar MediaMarkt?

Maar kga em zeker @ die dag halen =] dus ik ben thuis

true, maar ik heb de zgn pre-order kit bij de mediamarkt gehaald. Op de dag van de release ligt ie voor mij al klaar. :D

Geplaatst:

ik heb hem niet gepreordered omdat ik niet geloof in preorders..

zo zie je maar met sommige games en sommige winkels..

cod4 had ik ook 3 dagen tevroeg (en dat is natuurlijk niet eerlijk voor de mensen die preorderen)

maar dat is een reden .. dus hoop dat ik optijd er bij ben :tu:

maar zal paar dagen van tevoren elke dag naar de winkel gaan om tekijken of ie er ligt..

Geplaatst:

Dan ben ik thuis, en ik ga vooral niet GTA IV halen. Want ik ben op 14 April jarig, dan krijg ik allemaal geld. En dan ga ik niet wachten tot GTA IV uit komt om daar het geld aan uit te geven, want er zijn nog veel meer leuke games die ik van plan bent om te kopen. :)

Geplaatst:
Dan ben ik thuis, en ik ga vooral niet GTA IV halen. Want ik ben op 14 April jarig, dan krijg ik allemaal geld. En dan ga ik niet wachten tot GTA IV uit komt om daar het geld aan uit te geven, want er zijn nog veel meer leuke games die ik van plan bent om te kopen. :)

Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky :puh:

(Ben zelf ook april jarig :engel: )

Geplaatst:

Ik ook verjaardag op april maar op 2 april. Bij mij is 29 april school :duh: maar gelukkig heb ik wel op 1 en 2 mei verlof + weekend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...